Meetrics przeprowadziła testy VAST 4.0 wraz z firmami IP Germany, smartclip oraz Sizmek. Na razie nowy format pomiary wideo sprawdzano na rynku niemieckim. Z uwagi na fakt, że efektywność pomiaru reklam wideo przy wykorzystaniu tego standardu jest znacznie wyższa, Meetrics przewiduje, że będzie dalej rozpowszechniany. Docelowo, ma stać się obowiązującym standardem.
VAST działa od 10 lat
Obecnie prowadzone są dalsze testy z udziałem reklamodawców (nazwy marketerów nie podano).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/pomiary-widocznosci-reklam-beda-certyfikowane-iab-europe-wybrala-audytorow ##
- Dzięki dobrej współpracy wszystkich partnerów z powodzeniem udało się wypracować rozwiązanie zgodne z normami VAST 4.0, które już wkrótce znacząco poprawi jakość dostarczania reklam wideo, nie tylko na niemieckim rynku, ale także m.in. na polskim - mówi Tomasz Piątkowski, country manager Poland w Meetrics.

VAST został stworzony w 2008 r. przez specjalistów z grupy roboczej składającej się z firm będących członkami IAB.











