Hubert Świtalski za Tomasza Piątkowskiego szefem Meetrics w Polsce

Hubert Świtalski objął stanowisko country managera na polskim rynku w firmie Meetrics oferującej rozwiązania z zakresu marketingu internetowego. Świtalski przechodzi z Polsat Media, a w Meetrics zastępuje żegnającego się ze spółką Tomasza Piątkowskiego.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Hubert Świtalski za Tomasza Piątkowskiego szefem Meetrics w Polsce
Hubert Świtalski

- W swojej karierze miałem niejednokrotnie okazję korzystać z technologii Meetrics. Dzięki temu wiem dokładnie jak pomiar i optymalizacja z wykorzystaniem tych narzędzi wpływają na jakość produktu reklamowego - zapewnia Hubert Świtalski.

- Cieszę się, że jako country manager Meetrics w Polsce będę odpowiedzialny za dostarczanie tych efektywnych rozwiązań naszym partnerom. W czasach, w których każda sekunda uwagi konsumenta ma znaczenie, to duża przyjemność dołączyć do zespołu oferującego narzędzia pozwalające optymalizować komunikację pod kątem atencji użytkownika - dodaje.

Meetrics oferuje rozwiązania do weryfikacji i poprawy widoczności, jakości oraz skuteczności kampanii reklamowych. Chodzi m.in. o mierzenie widoczności reklam, weryfikację grup docelowych i zapobieganie nadużyciom. Z tych usług korzystają reklamodawcy, domy mediowe oraz wydawcy.

Firma jest obecna na polskim rynku od dwóch lat, dotychczas kierował nią Tomasz Piątkowski, wcześniej związany m.in. z GroupM. Obecnie Piątkowski odchodzi z Meetrics. Zostaje w branży marketingowej, natomiast nie podano na razie, gdzie i na jakim stanowisku będzie pracował.

- Cieszymy się, że Hubert Świtalski dołącza do Meetrics. To wzmacnia naszą ofertę produktową w Polsce, szczególnie w sektorze wideo, w którym Hubert ostatnio pracował. Meetrics rozwija swoje relacje z wydawcami, reklamodawcami i agencjami w dziedzinie reklamy wideo, co przyczyniło się do ciągłego rozwoju firmy w ciągu ostatnich dwóch lat w Polsce i na arenie międzynarodowej - komentuje Max von Hilgers, współzałożyciel i CEO Meetrics.

Świtalski przeszedł z Polsat Media

Poprzednio przez pół roku Hubert Świtalski pracował w Polsat Media, biurze reklamy Telewizji Polsat obsługującym też zewnętrznych nadawców i wydawców. Jako szef zespołu AdTube odpowiadał m.in. za współpracę z influencerami oraz domami mediowymi i kluczowymi klientami w obszarze social media.

Przedtem przez ponad dwa lata Świtalski był związany z siecią Ströer Digital (wiosną br. postawioną w stan likwidacji),u gdzie pełnił funkcję agency sales deputy directora. Pracował też m.in. jako PR specialist w BCG i agency group head w Agorze.

Z branżą marketingu internetowego jest związany od 10 lat. Ukończył studia z marketingu politycznego na Uniwersytecie Warszawskim.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące