Jak podają przedstawiciele firmy, dla reklamodawców i właścicieli treści uczestniczących w programie partnerskim YouTube, dane dotyczące widoczności reklam odgrywają ważną rolę w ocenie inwestycji w media. Wykorzystując Google Ads Data Hub, Meetrics opracował rozwiązanie oparte na prywatności i bezpieczeństwie końcowych użytkowników YouTube.
Oprócz podstawowych danych dotyczących viewability reklam, zgodnej z wytycznymi U.S. Media Rating Council, rozwiązanie zapewnia również reklamodawcom lepszy wgląd w skuteczność kreacji i uwagę użytkownika dla prowadzonych przez nich kampanii reklamowych na YouTube, za pomocą dodatkowych danych, takich jak raportowanie słyszalności.
Google i YouTube współpracują z wiodącymi organami branżowymi w zakresie pomiaru widoczności, dodając Meetrics jako swojego najnowszego partnera w tym zakresie.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/reklamy-w-serwisach-vod,7171433780267137a ##
Meetrics jest dostawcą rozwiązań do weryfikacji i poprawy widoczności, jakości oraz skuteczności kampanii reklamowych. Od czterech lat firma co kwartał publikuje swoje raporty dotyczące viewability reklam internetowych w wybranych krajach europejskich.











