PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
53 proc. reklam w polskim internecie jest widoczna dla odbiorców, średnia europejska to 61 proc.
Pomiary widoczności reklam będą certyfikowane, IAB Europe wybrała audytorów
Tylko połowa reklam w polskim internecie jest widoczna dla odbiorców, średnia europejska to 61 proc.
Meetrics mierzy widoczność reklam na YouTube, tak że w kanałach partnerskich
Meetrics mierzy widoczność reklam na YouTube, tak że w kanałach partnerskich
Izabela Albrychiewicz: „typowe” modele pracy klientów z agencjami spotykamy coraz rzadziej (wywiad)
Izabela Albrychiewicz: „typowe” modele pracy klientów z agencjami spotykamy coraz rzadziej (wywiad)
Wirtualna Polska 73 proc. reklam sprzedaje w modelu vCPM. Spiera się z Emitelem o 3 mln zł
Wirtualna Polska 73 proc. reklam sprzedaje w modelu vCPM. Spiera się z Emitelem o 3 mln zł
Widoczność reklam display w polskim internecie nieznacznie rośnie, a formatów wideo maleje
Wirtualna Polska: chcemy mieć 65 proc. zysku z e-commerce, RODO mniej istotne od viewability
Wirtualna Polska: chcemy mieć 65 proc. zysku z e-commerce, RODO mniej istotne od viewability
W ostatnim kwartale 2017 roku wskaźnik viewability spadł do 50 proc.
Meetrics będzie mierzyć widoczność reklam w Wirtualnej Polsce
Meetrics będzie mierzyć widoczność reklam w Wirtualnej Polsce
Ströer Digital Media oferuje kampanie reklamowe z gwarancją viewability
Meetrics będzie weryfikować widoczność reklam na Facebooku
Meetrics będzie weryfikować widoczność reklam na Facebooku
Standard viewability reklam internetowych - co tak naprawdę znaczy?
Standard viewability reklam internetowych - co tak naprawdę znaczy?
Onet, Interia i Gazeta.pl też poprawiają viewability reklam, nowa oferta Wirtualnej Polski przyspieszy zmiany (opinie)
52 proc. reklam w polskim internecie emitowane w polu widzenia użytkowników, najlepiej widoczne wideo
IAB Polska ogłasza standard widoczności reklam w internecie