Meetrics będzie weryfikować widoczność reklam na Facebooku

Firma Meetrics w ramach współpracy z Facebookiem będzie weryfikować widoczność reklam display emitowanych na tym serwisie. Podpisana umowa ma charakter globalny.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Meetrics będzie weryfikować widoczność reklam na Facebooku

Nawiązanie współpracy Meetrics i Facebooka umożliwia reklamodawcom weryfikację kampanii display realizowanych przez nich na Facebooku: zarówno w wersji na komputer jak i na urządzeniach mobilnych. Rozwiązanie Meetrics jest zgodne ze strandardami viewability amerykańskiej organizacji Media Rating Council (MRC/Rada Oceny Mediów), jak również oferuje dodatkowe definicje oparte na 50 proc. i 100 proc. widocznej powierzchni reklamy.

Kilka tygodni temu Meetrics otrzymała akredytację MRC w zakresie wykrywania fraudów oraz poszerzoną akredytację dotyczącą pomiarów viewability - firma posiadała już wcześniej akredytację MRC w zakresie pomiarów viewability reklam, zarówno dla kampanii display, jak i wideo, obecnie akredytacja ta została poszerzona dodatkowo o pomiary viewability dla internetu mobilnego i aplikacji.

Meetrics używa do pomiarów rozwiązania server-to-server, które dostarcza danych na temat kampa-nii reklamowych na poziomie wszystkich istotnych parametrów. Dane przechodzą automatyczną weryfikację i są następnie poddawane dodatkowej weryfikacji w stworzonej przez Meetrics autorskiej platformie Ad Attention Manager Suite (ADAM Suite). Jednocześnie klienci Meetrics mogą przy użyciu tej platformy przeglądać i analizować wszystkie zgromadzone dane. W ten sposób prowadzane przez firmę w Facebooku pomiary Viewability będą dostarczały całościowego obrazu efektywności kampanii reklamowych w tym serwisie.

Rozwiązanie Meetrics w zakresie viewability dla Facebooka jest dostępne na całym świecie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa