PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Facebook z nowymi narzędziami dla marek i opcjami zakupu reklam wideo
Facebook z nowymi narzędziami dla marek i opcjami zakupu reklam wideo
Business Factory z platformą platformy ROI Hunter rozpoczyna działalność w Polsce
Business Factory z platformą platformy ROI Hunter rozpoczyna działalność w Polsce
Facebook przyznaje się do błędu w pomiarach skuteczności reklam i zapowiada nowe narzędzia do ich weryfikacji
Facebook przyznaje się do błędu w pomiarach skuteczności reklam i zapowiada nowe narzędzia do ich weryfikacji
Marta Sułkiewicz: jak naprawdę oglądamy reklamy wideo na Facebooku?
Facebook testuje dynamiczne reklamy z bieżącymi ofertami najbliższych sklepów
Facebook testuje dynamiczne reklamy z bieżącymi ofertami najbliższych sklepów
Facebook: nowe funkcje reklam wideo w formie pokazu slajdów
Facebook: nowe funkcje reklam wideo w formie pokazu slajdów
Procter&Gamble ograniczy targetowanie reklam na Facebooku, bo skutki bywają odwrotne od zamierzonych. "Marketerzy za bardzo eksperymentują"
Procter&Gamble ograniczy targetowanie reklam na Facebooku, bo skutki bywają odwrotne od zamierzonych. "Marketerzy za bardzo eksperymentują"
Reklamy na Facebooku będą wyświetlane mimo włączonych adblockerów
Reklamy na Facebooku będą wyświetlane mimo włączonych adblockerów
Play wykorzystuje targetowanie behawioralne na Facebooku w kampanii Formuły Duet
Facebook zmienia news feed żeby zwiększyć wpływy reklamowe. To wyzwanie dla wydawców (opinie)
Facebook zmienia news feed żeby zwiększyć wpływy reklamowe. To wyzwanie dla wydawców (opinie)
Facebook będzie śledził aktywność użytkowników poza internetem, żeby pomóc branży handlowej
Facebook dopuszcza więcej tekstu w reklamach. „Dobry ruch dla precyzyjnej komunikacji”
Facebook dopuszcza więcej tekstu w reklamach. „Dobry ruch dla precyzyjnej komunikacji”
Polskie reklamy na Facebooku warte 305 mln zł, najwięcej wydały Orange i branża handlowa (analiza)
Polskie reklamy na Facebooku warte 305 mln zł, najwięcej wydały Orange i branża handlowa (analiza)
Siedem opcji marketingowych na Facebooku, na które warto zwrócić uwagę
Siedem opcji marketingowych na Facebooku, na które warto zwrócić uwagę
„Mam smaka na Maka” wśród zwycięzców EMEA Regional Facebook Awards 2016
„Mam smaka na Maka” wśród zwycięzców EMEA Regional Facebook Awards 2016
Robert Bednarski: młodzi nie zdradzili Facebooka, na Instagramie reklama wraca do korzeni
Robert Bednarski: młodzi nie zdradzili Facebooka, na Instagramie reklama wraca do korzeni
Facebook testuje przyciski z emocjami. Będzie nowy rodzaj targetowania reklam?
Facebook testuje przyciski z emocjami. Będzie nowy rodzaj targetowania reklam?
Facebook z nową ofertą dla marketerów, chce sprzedawać reklamy jak w telewizji
Facebook z nową ofertą dla marketerów, chce sprzedawać reklamy jak w telewizji
Facebook chce zarabiać w Messengerze: kontakt z marką po obejrzeniu reklamy
Facebook chce zarabiać w Messengerze: kontakt z marką po obejrzeniu reklamy
Brak dźwięku w internetowych reklamach wideo to wyzwanie dla kreatywności agencji (opinie)
Brak dźwięku w internetowych reklamach wideo to wyzwanie dla kreatywności agencji (opinie)
Facebook będzie wykorzystywał statystyki like’ów do targetowania reklam
Facebook będzie wykorzystywał statystyki like’ów do targetowania reklam
Facebook szkoli reklamodawców w Warszawie. „Takich wydarzeń będzie coraz więcej”
Facebook z nowymi narzędziami dla reklamodawców: automatyczne uruchamianie filmów i lepsze targetowanie
Facebook z nowymi narzędziami dla reklamodawców: automatyczne uruchamianie filmów i lepsze targetowanie
Facebook zmienia sposób opłat za reklamy wideo
Facebook zmienia sposób opłat za reklamy wideo
Po raz pierwszy w historii agencja z Polski wygrała w konkursie Facebook Awards
Po raz pierwszy w historii agencja z Polski wygrała w konkursie Facebook Awards
Facebook poprzez platformy Blueprint i Learn How będzie szkolił marketerów i przedsiębiorców
Facebook wprowadza nowy mechanizm dotarcia z reklamami do imigrantów
Facebook uruchomił mobilnego managera reklam
Facebook uruchomił mobilnego managera reklam
Facebook udostępnia nowy format reklamowy Product Ads
Wyrzuć nowych fanów postaw na promocje wpisów na fanpage’u (felieton)
Wyrzuć nowych fanów postaw na promocje wpisów na fanpage’u (felieton)
Facebook coraz droższy dla marek - i słusznie, bo rządzi w social media (opinie)
Facebook coraz droższy dla marek - i słusznie, bo rządzi w social media (opinie)
Oskar Berezowski: marki muszą płacić za „leasing” Facebooka, bo nie mają gdzie uciekać