Meetrics rozpoczyna współpracę z agencją Mexad

Po czteromiesięcznej testowej współpracy agencja Mexad, specjalizująca się w realizacji kampanii w modelu programmatic, podpisała umowę z Meetrics, dostawcą rozwiązań do weryfikacji i poprawy widoczności, jakości oraz skuteczności kampanii reklamowych. Firmy będą współpracować w zakresie m.in. pomiarów viewability reklam oraz brand safety.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Meetrics rozpoczyna współpracę z agencją Mexad

Podczas testów, trwających od początku br., średnio czas kontaktu użytkownika z reklamami dostarczanymi przez Mexad był o niemal 80 proc. wyższy niż benchmark Meetrics dla Polski, podawany w cokwartalnych raportach (Benchmark Report).

Umowa została podpisana do końca br. Współpraca dotyczy pomiarów i weryfikacji viewability kampanii reklamowych prowadzonych przez Mexad, a także obszarów takich jak brand safety i fraudy. Klientami Mexad w Polsce są globalne marki, duzi polscy marketerzy, jak również agencje i domy mediowe.

- Dzięki współpracy z Meetrics zyskujemy pewność, a w ślad za tym pewność taką zyskują też nasi klienci, że realizowane przez nas kampanie zawierają najwyższej jakości powierzchnie reklamowe, dzięki czemu jakość kontaktu i przez to konwersja na sprzedaż jest wyższa - mówi Arkadiusz Miegoń, country manager w Mexad.

- W czasie kilkumiesięcznych testów rozwiązań Meetrics, dzięki bliskiej współpracy osób z obu zespołów, udało nam się uzyskać bardzo dobre wskaźniki optymalizacji powierzchni reklamowych i zaobserwowaliśmy lepsze wskaźniki interakcji. A co dla mnie najważniejsze, ludzie, którzy prowadzą kampanie dla naszych klientów zyskali potwierdzenie, że ich działania są skuteczne - dodaje Miegoń.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online