Archiwum z dnia 2018.02.11
- 00:08 "Everything Sucks"- nowy serial Netflixa (zobacz trailer)
- 13:59 Mastercard przez kolejne trzy lata sponsorem piłkarskiej Ligi Mistrzów
- 16:00 „Bierz dychę, oddaj dychę" - radzi Sprytny Stefan w kampanii Super Grosz
- 16:43 Bubly - nowa woda skamowa od PepsiCo z reklamą podczas gali Oscarów
- 16:55 Julia Wieniawa, Agnieszka Więdłocha i Katarzyna Cerekwicka w kampanii „Weź się zbadaj”(wideo)
- 20:22 Mniej odcinków trzeciego sezonu "Stranger Things"
- 21:00 Mihiar Ayoubi: z BMW do Rolls-Royce'a
- 21:00 „The Defiant Ones” od 23 marca w Netflixie (wideo)
- 21:11 Facebook testuje przycisk „głos na nie” do negatywnej oceny komentarzy. "To nie jest przycisk Nie lubię"
- 21:20 David Gaboriaud w kampanii dań Kaszotto marki Winiary (wideo)
- 21:22 Kucharze promują 40 proc. zniżki w Orange dla Firm na kolejne abonamenty (wideo)
- 21:25 „Men’s Health” liderem sprzedaży, tylko „CKM” na plusie
- 21:29 Bank Pekao SA rodzinnie reklamuje Konto Przekorzystne (wideo)
- 21:29 Gmyz, Nisztor, Marosz i Cenckiewicz zarzucili wydawcy ich książek współpracę z agentami i funkcjonariuszami SB. „Robią parszywą rzecz”
- 21:33 TVP stawia na nowe badania oglądalności. Będzie wykorzystywać internet rzeczy i specjalne opaski do analizy zachowań widzów
- 22:05 Ewa Bugała z powodu hejtu rezygnuje z pracy w Orlenie. Bronią jej Rachoń, Mistewicz i Misiewicz
- 22:38 Tide, Doritos i Mountain Dew, Kia, Toyota - najlepsze reklamy z Super Bowl 2018 (wideo)
- 22:55 Jürg Marquard: nasz polski oddział nie na sprzedaż, magazyny luksusowe są za tanie, myślimy o pismach dla ojców i rowerzystów (wywiad)