Julia Wieniawa, Agnieszka Więdłocha i Katarzyna Cerekwicka w kampanii „Weź się zbadaj”(wideo)

Pod hasłem „Weź się zbadaj” rozpoczęła się nowa edycja kampanii „Piękna bo zdrowa”, promującej badania cytologiczne jako profilaktyki raka szyjki macicy, a organizowanej przez Fundację Kwiat Kobiecości. Wystąpiły w niej m.in. Katarzyna Cerekwicka, Olga Borys, Julia Wieniawa. Za jej realizację odpowiadają firmy: Advalue, Jamel Interactive i Warszawska Szkoła Reklamy.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Tegoroczna odsłona akcji „Piękna, bo zdrowa” pod hasłem „Weź się zbadaj! #cytologiczne”, jest już jej dziewiątą edycją. Jak co roku jej celem jest propagowanie badań cytologicznych jako profilaktyki raka szyjki macicy.

W tym roku za strategię i kreację odpowiedzialna jest agencja Advalue, która działała pro bono. - Podstawowym problemem, z którym, zgodnie z wynikami badań IQS dla Fundacji Kwiat Kobiecości z 2017 roku, należało się zmierzyć  w tej kampanii był brak świadomości potrzeby regularnych badań wśród kobiet oraz ich lęk przed samymi badaniami. Celem Fundacji było więc skuteczne zachęcenie kobiet do regularnych badań - mówi Anna Lewicka, business development director w Advalue - Wyniki  badań wykazują także, że straszenie zagrożeniami nie działa, a jeśli już działa, to raczej zniechęcając do wizyt u lekarza. Fundacja potrzebowała więc nowego podejścia do komunikacji tematu profilaktyki raka szyjki macicy - dodaje.

Komunikacja nie straszy i unika mówienia wprost o problemach. Jest pozytywna, kolorowa, dynamiczna i w prosty sposób zachęca do działania. Spot reklamowy jak i cała kampania utrzymane są w tonie nowoczesnym.

W kampanii „Weź się zbadaj” wzięły udział  m.in. Katarzyna Cerekwicka, Agnieszka Więdłocha, Olga Borys, Julia Wieniawa i Nicole Sochacki, a także Ida Karpińska, prezes Fundacji „Kwiat Kobiecości”, organizatora kampanii.

Cytologia w spocie promowana jest jako działanie modne, będące odruchem każdej silnej, nowoczesnej kobiety, która dba tak samo jak o atrakcyjny wygląd zewnętrzny, także o swoje zdrowie. Przekaz skupia się na tym, że cytologia to badanie bezbolesne, szybkie, nieinwazyjne – i może uratować życie.

grafika

Kampania rozpoczęła się eventem pod Pałacem Kultury i Nauki gdzie można było darmowo wykonać cytologię i test HPV w specjalistycznie wyposażonym cytobusie, w dwóch gabinetach ginekologicznych.

Działania prowadzone będą do 6 marca m.in. w prasie kobiecej („Tina”, „Avanti”, „100 rad poradnik 50+”, „Cosmopolitan”, „Women’s Health”, „Mama”, „Dobry Tydzień”) oraz w internecie (współpraca z wp.pl, polki.pl, mamotoja.pl, 5mdz.pl).

Za realizację kampanii odpowiadają pro bono: agencja Advalue (strategia i kreacja), Jamel Interactive (strona www), Warszawska Szkoła Reklamy (realizacja spotu) oraz studio fotograficzne Tęcza.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów