PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Agencja more współpracuje z Fundacją Zaczytani.org
Agencja more współpracuje z Fundacją Zaczytani.org
Łuszczyca bez tabu w kampanii „Daj się odkryć”
Łuszczyca bez tabu w kampanii „Daj się odkryć”
Ministerstwo Klimatu i Środowiska chce docierać z wiedzą o przyrodzie do młodych
Ministerstwo Klimatu i Środowiska chce docierać z wiedzą o przyrodzie do młodych
"Właśnie trwa połączenie w sprawie zaginionego dziecka…" Poruszająca kampania Fundacji Itaka
"Właśnie trwa połączenie w sprawie zaginionego dziecka…" Poruszająca kampania Fundacji Itaka
„Nakręć mile, nie promile”. Grupa Żywiec z kolejną odsłoną kampanii społecznej Trzymaj Pion
„Nakręć mile, nie promile”. Grupa Żywiec z kolejną odsłoną kampanii społecznej Trzymaj Pion
Letnia kampania Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego promuje nową wyszukiwarkę wydarzeń kulturalnych
Letnia kampania Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego promuje nową wyszukiwarkę wydarzeń kulturalnych
Przetakiewicz, Fijał, Szyc-Nagłowska, Kozierowska o dumie z polskich osiągnięć. Ruszyła społeczna akcja #ZrobiliśmyToWPolsce
Przetakiewicz, Fijał, Szyc-Nagłowska, Kozierowska o dumie z polskich osiągnięć. Ruszyła społeczna akcja #ZrobiliśmyToWPolsce
Nowa kampania społeczna przeciwko handlowi ludźmi
Nowa kampania społeczna przeciwko handlowi ludźmi
Ta kampania społeczna ma uporządkować wiedzę Polaków o segregacji bioodpadów
Ta kampania społeczna ma uporządkować wiedzę Polaków o segregacji bioodpadów
Nowa kampania NASK i Ministerstwa Cyfryzacji
Nowa kampania NASK i Ministerstwa Cyfryzacji
Mobile Vikings kampanią zwraca uwagę na depresję wśród mężczyzn
Mobile Vikings kampanią zwraca uwagę na depresję wśród mężczyzn
Magda Gessler, Szymon Marciniak i Mikołaj Roznerski w kampanii Fundacji PZU o dezinformacji
Magda Gessler, Szymon Marciniak i Mikołaj Roznerski w kampanii Fundacji PZU o dezinformacji
naTemat z akcją specjalną. Roma Gąsiorowska w roli Odry
naTemat z akcją specjalną. Roma Gąsiorowska w roli Odry
Wzruszający spot wielkanocny Otwartych Klatek. "Z troski o nioski"
Wzruszający spot wielkanocny Otwartych Klatek. "Z troski o nioski"
Polska jako centrum nowoczesności. Rusza kampania „We did it in Poland”
Polska jako centrum nowoczesności. Rusza kampania „We did it in Poland”
„Twój jeden gest ma znaczenie” – fundacja Martyny Wojciechowskiej zachęca do wpłat 1,5 procenta podatku
„Twój jeden gest ma znaczenie” – fundacja Martyny Wojciechowskiej zachęca do wpłat 1,5 procenta podatku