Archiwum z dnia 2018.03.07
- 10:09 Clipatize zajmie się obsługą Canon Middle East
- 10:45 Nowy serial „Bankowa gra” w HBO GO i HBO3 (wideo)
- 12:37 Passus: nowe rozwiązania w obszarze cyberbezpieczeństwa
- 13:33 KRISPOL na Targach R+T
- 14:57 Radomska Giełda Winyli
- 16:50 EKO OKNA RUNNERS - w śniegu czy mrozie, na bieganie nie ma złej pogody
- 16:57 Okno przeciwpożarowe MB-86EI - nowość w ofercie ALUPROF
- 19:00 Partner of Promotion projektowo dla sieci fitness McFit
- 20:00 Łukasz Mazurek: z FFW Communication do Walk Digital
- 20:01 Telewizja Polska relacje z paraolimpiady w Pjongczang pokaże w TVP Sport, TVP1 i TVP Info
- 20:16 Czytelnicy „Gazety Wyborczej” kupując cyfrowe prenumeraty, przekazali 37,5 tys. zł trzem organizacjom
- 20:33 InPost wprowadza nową ofertę na reklamy na Paczkomatach
- 20:44 Accenture Interactive partnerem innowacji Disneya
- 21:00 Natalie Pilling za Michała Prządkę prezesem El Passion
- 21:01 Goodyear na Geneva Motor Show 2018: nowe opony Oxygen i EfficientGrip Performance z Electric Drive (wideo)
- 21:03 Orange Polska klientem Result Media
- 21:05 Andrzej Gruszka na czele działu komunikacji Hexe Capital
- 21:07 W Genewie zaprezentowano nowego Jeepa Wranglera i Jeepa Cherokee
- 21:08 Anna Brajbisz client partnerem w Carat Polska
- 21:10 Lubella promuje w telewizji płatki Corn Flakes (wideo)
- 21:11 Fiat na Geneva Motor Show 2018: nowy Fiat 500 Collezione
- 21:11 „Wyprawa na dno” w National Geographic
- 21:12 Krzysztof Ratnicyn nowym PR managerem w GoldenSubmarine
- 21:13 Eleven Sports z własnym programem w serwisie Twitch
- 21:14 „Marvel: Luke Cage 2” od 22 czerwca w Netflixie (wideo)
- 21:15 30 proc. stron internetowych korzysta z WordPressa do zarządzania treścią, program miażdży konkurentów
- 21:15 Drugi sezon serialu "Legion". Premiera 3 kwietnia
- 21:16 Frisco.pl startuje z programem lojalnościowym „Frisco Owocuje”
- 21:17 AMS, Clear Channel Poland i Ströer Polska w projekcie Outdoor Track
- 21:17 „Make Poland Great Again”, „Myk!” i „Jutronauci” Agory nominowane w konkursie INMA Global Media Awards 2018
- 21:18 Moda zmieniająca życie w reklamach i konkursie dla czytelniczek „Elle” (wideo)
- 21:18 "Dobry omen" - nowy serial Amazon Studios i BBC Studio. Zagra Nick Offerman
- 21:20 „Wstrząśnij swoim porankiem” w kampanii nowych smaków Actimela (wideo)
- 21:20 Bartosz Kurek tymczasowym prowadzącym „Gościa Wydarzeń” w Polsat News
- 21:21 Polski rynek MMA rośnie na znaczeniu. W Europie ustępuje tylko Wielkiej Brytanii
- 21:22 Marriott przenosi obsługę mediową z MEC do Publicis Groupe
- 21:25 Audi na Geneva Motor Show 2018: nowa limuzyna biznesowa Audi A6 i prototyp Audi e-tron (wideo)
- 21:27 Agata Sander account directorem w 24/7Communication
- 21:28 Tureckie seriale niedostępne dla widzów na Bliskim Wschodzie, w tle konflikt arabsko – turecki
- 21:29 "The Boys" - nowy serial Amazona. Zagra Laz Alonso
- 21:30 Allegro wprowadza funkcję czatów do obsługi sprzedawców i kupujących w serwisie
- 21:31 Piotr Jucha pierwszym Polakiem w globalnym kierownictwie McDonald's
- 21:32 Szef BuzzFeed Studios przechodzi do Facebooka
- 21:32 "F.B.I." - nowy serial CBS. Connie Nielsen agentką FBI
- 21:33 Messi, Marcelo, Toni Kroos, Carli Lloyd i Dele Alli w nowej globalnej kampanii Pepsi
- 21:35 Robert Janowski w kampanii Corega o protezach zębowych (wideo)
- 21:39 Co piąty Polak wyda na Wielkanoc więcej niż przed rokiem. Większość spędzi święta w domu
- 21:40 „Olivia” na 20-lecie z nawiązaniami do lat 90. i Małgorzatą Kożuchowską na okładce
- 21:41 Startuje drugi sezon serialu dokumentalnego Ewy Chodakowskiej „Fajterki” (wideo)
- 21:42 2,6 mln spotów reklamowych w polskich stacjach telewizyjnych w lutym
- 21:43 BlackBerry pozywa Facebooka za naruszenie patentów, serwis odpiera zarzuty i zapowiada walkę w sądzie
- 21:44 RMF FM najchętniej słuchane w dni powszednie wieczorem, Eska wyprzedziła Trójkę
- 21:45 O kilka procent zdrożały reklamy w stacjach Eurozetu
- 21:46 Paweł Sławski po 12 latach pracy rozstaje się z Grupą Onet-RAS Polska
- 21:47 Do 2020 roku Fox ograniczy czas emisji reklam do dwóch minut na godzinę
- 21:48 „Gazeta Pomorska” liderem sprzedaży w styczniu. Wszystkie dzienniki na minusie
- 21:49 „1983” pierwszym polskim serialem Netflixa. Ruszyły zdjęcia, w głównych rolach Więckiewicz i Musiał
- 21:53 nc+ pozwala zmieniać elastycznie dodatkowe pakiety telewizyjne, reklamuje to wampir (wideo)
- 21:55 Google testuje nowy układ wyszukiwarki z czytelniejszymi wynikami. „To nie znaczy że zostanie zastosowany”
- 21:57 „PolandJa” i „Botoks” - najgorsze polskie filmy, czyli nominacje do Węży 2018
- 21:58 Kurski o „Alarmie!”: oglądalność zadowalająca, z czasem stanie się dobrą propozycją dla widza „Uwagi!” i „Interwencji”
- 22:00 Onet RAS-Polska uruchomił multimedialne biuro „Neon”. „Wizytówka cyfrowej twarzy firmy”
- 22:01 Po dementi Departamentu Stanu USA dziennikarze spierają się o tekst Onetu nt. sankcji dla polskich władz
- 22:02 Agora chce przez 4 lata otworzyć 45 lokali gastronomicznych, będą nimi zarządzali Piotr Komór i Piotr Grajewski
- 22:05 Milion widzów debiutu „Iron Majdan” w TVN. „Wynik więcej niż zadowalający”
- 22:10 „Twój Styl” najchętniej kupowany w 2017 roku. „Shape” i „Zwierciadło” na plusie
- 22:11 MKiDN precyzuje misję mediów publicznych i wprowadza kartę powinności. „Jesteśmy gotowi na każdą decyzję ws. ich finansowania”
- 23:14 Discovery przejęło Scripps Networks Interactive, powołało prezesa SNI do swoich władz