„Wstrząśnij swoim porankiem” w kampanii nowych smaków Actimela (wideo)

Firma Danone poszerza ofertę marki Actimel o dwa nowe warianty: o smaku granatu, jagód i korzenia maca oraz mango, kurkumy i jagód goji. Ich rynkowy debiut wspiera ogólnopolska kampania przygotowana przez agencje Y&R, VML Poland, Labstore i Mediacom.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„Wstrząśnij swoim porankiem” w kampanii nowych smaków Actimela (wideo)

Działania reklamowe pod hasłem „Wstrząśnij swoim porankiem z Actimelem” obejmują emisję spotów w wybranych stacjach telewizyjnych, media społecznościowe i punkty sprzedaży (samplingi, materiały POS). Przewidziano również współpracę z blogerami.

Komunikacja nowych smaków będzie nawiązywać do globalnej kampanii „Mam moc", a jej hasłem przewodnim będzie „Wstrząśnij swoim porankiem z Actimelem”.

Za przygotowanie materiałów promocyjnych odpowiadają agencje Y&R, VML Poland oraz Labstore. Zakupem mediów zajął się Mediacom.

Marka Actimel poprzednio była reklamowana jesienią ub.r. - w związku z loterią, w której nagrodą była wycieczka do Norwegii.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu