Archiwum z dnia 2018.03.16
- 00:33 RMF FM ma wyższą słuchalność niż Radio ZET, Jedynka i Trójka razem wzięte
- 10:15 QNAP prezentuje modele TS-253Be oraz TS-453Be – czterordzeniowe NAS-y z obsługą M.2 SSD oraz 10GbE
- 11:40 FRoSTA: przepis na wiosenne zakupy
- 11:55 Studio Kohe przygotuje wizualizację projektu na 100-lecie odyskania niepodległości Polski
- 15:16 Rozszerzenia korytarza transportowego Bałtyk-Adriatyk o Port Ystad
- 15:41 Optymalizacja kosztów firmowych aut – ubezpieczenia komunikacyjne
- 16:13 Konspol: pasztet z królika w nowej odsłonie
- 16:27 Odpowiedzialność biznesu za kulturę
- 16:29 Jolanta Żarnoch odpowiada za komunikację grupy endorfina events i WebTalk
- 19:53 Radio Gra liderem w Toruniu. Duży wzrost Meloradia
- 20:51 Arca, Moritz Von Oswald i Island People na Tauron Nowa Muzyka
- 21:00 Klasyczny telefon myPhone 7300 za 119 zł
- 21:00 ZDF pokaże sitcom od twórcy „Watahy”, wcześniej w internecie niż telewizji linearnej
- 21:03 Logitech G: technologia Lightsync w nowych głośnikach i klawiaturze mechanicznej dla graczy (wideo)
- 21:04 MP-CD1 - nowy, przenośny projektor Sony wkrótce w Europie
- 21:05 NBC News planuje serwis streamingowy. Chce przyciągnąć młodych odbiorców
- 21:08 Ridley Scott reżyserem filmu "Queen & Country"
- 21:09 Snapchat przeprasza Rihannę za reklamę gry z jej wizerunkiem, akcje spółki w dół o 5 procent
- 21:09 Polski eksport notuje rekordowe wyniki
- 21:11 „National Geographic Polska” liderem sprzedaży w 2017 roku, tylko „NG Traveler” na plusie
- 21:15 Cindy Crawford z aktorem ze „Stranger Things” reklamuje Reserved w stylu lat 80. (wideo)
- 21:20 45 proc. Polaków nie utożsamia się z żadną partią. 23 proc. z PiS, 11 proc. z PO, a 7 proc. z Kukiz ‘15
- 21:22 Odkodowane pasmo Canal+ z okazji premiery „Kruk. Szepty słychać po zmroku”, w tym mecz Legia-Wisła
- 21:22 Zysk netto PKN Orlen wzrósł do 6,66 mld zł w 2017 r. Ponad 14,3 mln zł na wynagrodzenia i premie zarządu
- 21:25 Dorota Dróżdż menedżerem ds. sprzedaży Telewizji Puls
- 21:25 Wirtualna Polska za 85 mln zł kupiła dalsze 35 proc. udziałów wydawcy Domodi.pl, Homebook.pl i Allani.pl
- 21:25 Vileda reklamuje mopa Easy Wring&Clean (wideo)
- 21:27 39 proc. rodziców chorych dzieci szuka pomocy w internecie
- 21:28 W 2017 roku Google usunął z Androida 39 milionów szkodliwych programów
- 21:28 "Gdzie jesteś, Amando?" - nowy serial telewizji Fox. Zagrają Peyton List i Joseph Morgan
- 21:29 Google zmienia nazwę systemu Android Wear na Wear OS by Google
- 21:30 Unilever przenosi odpowiedzialność za marketing do nowych działów
- 21:31 Spotify testuje sterowanie głosem funkcjami w aplikacji
- 21:33 „Na dobre i na złe” śledzi 4,1 mln widzów. TVP2 zdecydowanym liderem
- 21:33 W lutym bez presji płacowej, ale pracodawcy nie mogą spać spokojnie
- 21:34 Krajowe Centrum ds. AIDS szuka producenta spotu do kampanii „#mamczasrozmawiać”
- 21:35 Media Impact Polska wprowadza „Women Power”, ofertę precyzyjnego adresowania reklam do kobiet
- 21:36 Fabryka Broni Łucznik planuje kampanię reklamową, szuka agencji
- 21:36 Uliczni artyści wezwali do bojkotu H&M po wykorzystaniu w reklamie jednego z ulicznych murali
- 21:36 Sztuczna inteligencja: coraz większa świadomość Polaków, ale mała wiedza o zastosowaniach
- 21:37 Klaudia Damszel na czele działu sprzedaży TogetherAudience
- 21:38 Intermarché szuka agencji do obsługi strategiczno-kreatywnej
- 21:38 „Gazeta Radomszczańska” z tytułem Gazety Roku w konkursie SGL Local Press 2017
- 21:38 Danny Boyle reżyserem filmu o Jamesie Bondzie
- 21:39 Aviva promuje swój serwis do inwestowania kampanią i loterią
- 21:40 wPolityce.pl w zmienionej wersji: nowa szata graficzna i nawigacja
- 21:41 Największa grupa radiowa w USA ogłasza upadłość
- 21:42 Na 2019 rok Orange zapowiada testy sieci 5G, pierwsze usługi 2 lata później
- 21:43 Olszański, Kydryński, Stoparczyk, Mądrzejewski, Płomecka, Rebzda i Strzyczkowski nominowani do nagrody rady programowej Polskiego Radia
- 21:44 Paweł Loroch po 5 latach wraca do Antyradia. Poprowadzi „Gastrofazę”
- 21:46 Polscy naukowcy szykują system inteligentnych znaków drogowych
- 21:46 6,1 mln widzów wiosennych odcinków „M jak miłość”. TVP2 nokautuje konkurencję
- 21:47 Polsat Media będzie sprzedawał reklamy wPolsce.pl. „Analizy wskazały na tego partnera”
- 21:48 Józef Wacnik dyrektorem technicznym Polskiego Radia, Barbara Kiepas-Jeleńska naczelnym inżynierem
- 21:49 Statoil zmieni nazwę na Equinor, zainwestuje więcej w energię odnawialną
- 21:50 Joanna Racewicz nie będzie już prowadzić „Pytanie na śniadanie”. „Sprzeczność z zasadami etyki dziennikarskiej”
- 21:53 Dentsu Aegis Network Polska przejął dom produkcyjny Propeller Film
- 21:57 Radio Wnet usunęło rozmowę Witolda Gadowskiego z Michałem Dziębą. Skowroński: Dzięba nie jest wiarygodny (wideo)
- 22:11 TVP wyda 5,9 mln zł na przebudowę studia TVP Info, nowy budynek przy Woronicza ma powstać do 2021 roku
- 22:22 Do 300 mln zł zwiększyły się przychody Polskiego Radia w 2017 roku. W górę abonament, w dół reklama
- 22:44 Telewizja Polska ograniczyła liczbę reklam w TVP Info o 28 proc., co kosztowało 12 mln zł
- 22:55 Wirtualna Polska ze wzrostem wpływów i spadkiem zysku. Mocno w górę e-commerce, Telewizja WP 11 mln zł na minusie