Cindy Crawford z aktorem ze „Stranger Things” reklamuje Reserved w stylu lat 80. (wideo)

W czwartek, 15 marca wystartuje kampania reklamowa promująca wiosenno-letnią kolekcję marki Reserved (LPP SA). Jej twarzą została modelka Cindy Crawford, a działania prowadzone pod hasłem „I Love You Cindy” nawiązują do lat 80. Obok modelki w reklamie pojawiają się też Dacre Montgomery z serialu „Stranger Things” oraz Eric Roberts - brat aktorki Julie Roberts.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

- Jesteśmy dumni, że jako jedyna polska firma odzieżowa, konsekwentnie wzmacniamy swoją obecność na rynku Europy Środkowo-Wschodniej, Europy Zachodniej, Rosji oraz Bliskiego Wschodu - mówi Marek Piechocki, prezes LPP. - Międzynarodowa kampania z udziałem Cindy Crawford jest częścią naszej strategii, w której kładziemy nacisk na zwiększenie rozpoznawalności naszej flagowej marki Reserved. Jej produkty cieszą się już dziś uznaniem klientów w Europie i poza jej granicami - dodaje.

Firma jesienią ub.r. zatrudniła Kate Moss do kampanii związanej z otwarciem sklepu Reserved na kultowej Oxford Street w Londynie. Pod koniec roku, w świątecznej reklamie marki, udział wzięły czołowe top modelki i modele: Irina Shayk, Adwoa Aboah, Jordan Dunn i Jon Kortajarena.

- Wybór top modelki na nową twarz marki to nie przypadek. Koncept kampanii nawiązuje do estetyki lat 80., czyli okresu, w którym kariera Cindy Crawford nabierała największego tempa. Ona sama zaś awansowała na ikonę amerykańskiej mody. W najnowszej kampanii nostalgicznie wracamy do czasów „power woman” i lat 80. Ich kwintesencją w modzie jest niepodważalnie Cindy Crawford. Gwiazda w wiosennej kampanii Reserved utożsamia zmysłowość i kobiecość przekornie podkreślone poprzez zdrowy dystans do siebie. Kampania „I Love you Cindy” będzie mieć nieco żartobliwy wydźwięk tak, by poruszając się w świecie mody i galopujących trendów estetycznych nie zapominać, iż egzystujemy w świecie popkulturowej zabawy - mówi Monika Kapłan, dyrektor marketingu Reserved.

Działania reklamowe pod hasłem „I Love You Cindy” to nawiązanie do złotej ery boomboxów, lakierów do włosów i słynnych telefonów "cegieł". Bohaterami wideo „I love you Cindy”, poza pierwszoplanową Cindy Crawford, będą również Dacre Montgomery z serialu „Stranger Things” oraz Eric Roberts, brat aktorki Julie Roberts. Start kampanii zaplanowany jest na 15 marca br. Materiały z kampanii będzie można śledzić pod tagiem #iLoveYouCindy.

Akcja reklamowa obejmuje nośniki reklamy zewnętrznej, czasopisma w Polsce i za granicą, wszystkie internetowe kanały marki Reserved, social media.

Za pomysł kampanii odpowiada dział marketingu marki Reserved. Reżyserem filmu i autorem zdjęć do kampanii jest Gordon von Steiner, produkcją zajęło się studio Warsaw Creatives. Za content do social media odpowiadali Alvaro Colom oraz Bart Pogoda.

Cindy Crawford ostatnio pojawiła się w reklamach Pepsi przygotowanych na tegoroczny finał Super Bowl. Natomiast ponad 10 lat temu reklamowała w Polsce wodę Arctic (produkowaną wtedy przez firmę Hoop).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+