Archiwum z dnia 2018.05.11
- 11:59 Grand Prix Polski na żużlu pierwszy raz w 4K w nc+
- 12:16 Fakty i mity na temat ran
- 12:39 ABC domowej apteczki
- 13:00 CDA.pl zmienia zasady sprzedaży reklam w modelu programmatic
- 13:05 Lotos dalej sponsorem Kajetana Kajetanowicza
- 13:57 Grill party dla kobiet
- 13:59 Tauron promuje ofertę „Twoje Smart 500” (wideo)
- 14:16 NetApp i Google Cloud łączą siły, aby przetwarzać dane w chmurze hybrydowej
- 14:45 Promocyjna oferta Getin Banku - 3,5% na Koncie Oszczędnościowym
- 16:12 Dr. Oetker zaskakuje smakowymi połączeniami
- 16:23 Rodzinne czułości w kampanii Dafi na Dzień Matki (wideo)
- 16:47 Innowacyjny system Rittala realizuje założenia Przemysłu 4.0
- 16:54 Czyste zęby - zdrowy pies. Jak chronić pupila przed groźnymi chorobami?
- 17:22 Najlepsze stylizacje CIN&CIN wybrane!
- 17:39 Hanami Communications wypromuje JZO
- 19:56 Zott promuje Monte Snack kampanią z udziałem graczy e-sportu
- 21:11 Greg James globalnym szefem strategii w Havas Media Group
- 21:53 „To & owo” z dodatkiem piłkarskim „Przewodnik po mundialu”
- 22:01 Enrique Iglesias przenosi się do Miami
- 22:09 Red Bull szuka agencji do globalnej kampanii programu Amaphiko
- 22:09 Transmisje w jakości 4K nie wymagają już korzystania z wozów transmisyjnych. Przyszłością streamingu są technologie 360 stopni i wirtualnej rzeczywistości
- 22:13 Alicja Omięcka za Jakuba Oparę prezesem PGE Narodowego
- 22:15 Patrycja Dewor: z BBDO Warszawa do TalentMedia
- 22:25 Volvo Trucks prezentuje elektryczną śmieciarkę FE Electric
- 22:27 Polsat News przerywa emisję „Politycznego Graffiti” na czas urlopu Piotra Witwickiego
- 22:29 Przewozy Regionalne nowym klientem oS3
- 22:29 Apple rezygnuje z budowy w Irlandii centrum danych za miliard dolarów
- 22:29 Magda Gessler: W programie „Kuchenne rewolucje” leczę ludzi i godzę rodziny
- 22:30 Facebook zapłaci wydawcom do 10 mln dolarów rocznie za programy newsowe na platformie Watch
- 22:31 "The Weekly" - cykl programów „New York Timesa" w telewizji FX i serwisie Hulu
- 22:32 Eutelsat przedłuża współpracę z TVN
- 22:33 Grupa Europa z nową identyfikacją wizualną
- 22:33 Nadchodzą biometryczne dowody osobiste i karty płatnicze. Biometria zastąpi tradycyjne zabezpieczenia, takie jak PIN i hasła
- 22:34 ZPR Media w przetargu na produkcję spotów dla kancelarii prezydenta
- 22:35 Showroom.pl z pierwszą kampanią "Wear it First" w tanecznym rytmie (wideo)
- 22:35 We wrześniu premiera filmu "The Predator" (wideo)
- 22:36 Chiara Ravara na czele sprzedaży i marketingu Ryanaira
- 22:36 Bez Polski w finale Eurowizji, Gromee i Lukas Meijer nie awansowali
- 22:37 Krótkometrażowy film „Powrót Piotrusia Pana” reklamuje samochody Kia (wideo)
- 22:38 Xiaomi Mi 7 z ekranem 5,6 cala i wcięciem typu notch pojawi się na rynku w maju
- 22:39 KNF szykuje kampanię społeczną o ryzyku inwestowania w kryptowaluty i na foreksie
- 22:39 "The Rookie" - nowy serial ABC. Nathan Fillion jest starym żółtodziobem
- 22:40 Maffashion reklamuje festiwalową kolekcję Reserved
- 22:43 Katarzyna Sołtysik po 4 miesiącach odchodzi z Wirtualnej Polski
- 22:44 „Tajemnice mundialu” z Polem, Rudzkim i Szczepłkiem we wspólnym programie History i Onetu
- 22:45 Uber z nową koncepcję miejskiego transportu powietrznego. Do 2023 roku powstaną „latające taksówki”
- 22:46 Jerzy Sosnowski bezprawnie zwolniony z Polskiego Radia, dostanie odszkodowanie
- 22:46 Agnieszka Klimczak i Agnieszka Bacińska w jury Cannes Lions 2018
- 22:46 Tomasz Lisewski z Philips International przewodniczącym jury 19. edycji Effie Awards, nowa kategoria dla wyzwań biznesowych
- 22:46 TVP Sport przygotował interaktywny reportaż o Robercie Lewandowskim (wideo)
- 22:47 Cyfrowy Polsat miał 300 mln zysku i 2,34 mld przychodów w I kw. 2018
- 22:49 „Take me out” miało o 390 tys. widzów mniej niż „Idol”. 20,99 mln zł z reklam
- 22:49 Lechia Gdańsk szuka rzecznika prasowego wśród kibiców
- 22:51 Tylko „Zwierciadło” zyskało w lutym. „Twój Styl” najchętniej kupowany
- 22:52 TVP Info wytyka dziennikarzowi „Faktu” wpis o zamachu na Macierewicza. Feluś: to niedojrzały wpis sprzed pracy w „Fakcie”
- 22:53 TVN może stać się platformą produkcyjną na rynki międzynarodowe. Zaniepokojenie powinny czuć TVP i Canal+, mniej Solorz (opinie)
- 22:53 940 tys. widzów „Top Chefa 8”. Polsat zarobił z reklam 16,61 mln zł
- 22:54 Wirtualna Polska przed Onet-RASP. YouTube, Wikipedia i Filmweb mocno w dół (dane Gemius/PBI z kwietnia)
- 22:55 Zmiany w L’Officiel Polska. Nowy layout i papier oraz brak działów
- 22:57 „Cztery wesela i podróż” nowym reality-show Polsatu. Właśnie ruszyły castingi
- 22:59 Instagram daje i zabiera - to koniec polskiej firmy Hashlovers
- 23:05 „The Voice of Poland 9” w jesiennej ramówce TVP2. Castingi ruszą 18 maja
- 23:12 W ub.r. ponad dwa razy mniej skarg do Rady Reklamy, sporo dotyczyło kampanii suplementów diety
- 23:19 Aleksandra Klich nową naczelną „Wysokich Obcasów”, Ewa Wieczorek skupi się na „Wysokich Obcasach Extra”
- 23:40 Kanały premium Polsatu z Ligą Mistrzów trafią do innych operatorów. „Jeden mecz w tygodniu na antenie otwartej”
- 23:44 Producent Cisowianki odcina się od żądania przez Warsaw Media House usunięcia tekstów o apelu Razem. „Kończymy z nią współpracę”