Archiwum z dnia 2018.11.21
- 01:12 Świąteczne „Moje gotowanie” w kioskach
- 07:51 Anne Hathaway w filmie "Serenity" chce zabić męża
- 09:34 Smog jest również w Twoim domu! Czy można się przed nim ustrzec?
- 09:44 Więcej naturalnego światła i lepsze samopoczucie dzięki oknom i drzwiom balkonowym Edge marki WnD
- 10:00 Nowa animacja „Obóz na wyspie” od 1 grudnia w Cartoon Network
- 10:27 Kamil Lonca: z Awin do Tradedoubler
- 10:51 Jak nauczyć dzieci jeść zdrowo
- 11:38 Nowe myszy od MODECOM - do biura i domu
- 12:03 Śliwka Nałęczowska sponsorem Róż Gali
- 12:35 Anna Cieślak promuje nowy model Mitsubishi
- 12:46 My się zimy nie boimy!
- 12:53 Nieuważne przeczytanie umowy z operatorem internetowym może sporo kosztować
- 15:16 Biometryczne logowanie i autoryzacja transakcji w Alior Banku i T-Mobile Usługi Bankowe
- 16:08 Ważne korzyści, jakie da Ci ocieplenie domu
- 18:08 TGI Smart - nowa platforma do analityki big data od Kantara i EDL
- 19:05 Worldline utrzymuje wysoką pozycję wśród 1% najbardziej zaangażowanych społecznie przedsiębiorstw
- 20:21 Anke Schäferkordt rezygnuje z kierowania RTL Deutschland
- 21:06 Orange Polska przekazuje do Muzeum Historii Polski unikatową radiostację
- 21:11 Huawei z promocjami na Black Friday
- 21:22 Media Data Mind zajmie się obsługą mediową spółki Fines
- 21:23 Mariusz Przybylski zaprojektował dla Biedronki pościel
- 21:25 Henryk Dyjas odpowiada za rozwój Selectivv za granicą
- 21:32 Volkswagen wyda 44 mld euro na autonomiczne auta i nowe technologie
- 21:33 Szturm klientów i obniżek reklamuje Black Friday w Castoramie (wideo)
- 21:33 Allegro: Black Week z 400 tys. ofert
- 21:33 Peter Jackson nakręcił dokument o I wojnie światowej "They Shall Not Grow Old"
- 21:33 Komenda Główna Policji zachęca kierowców do sprawdzenia oświetlenia w autach
- 21:34 „Moje Mieszkanie” liderem w sierpniu, „Dobre Wnętrze” najbardziej w dół
- 21:35 Bonda, Schejbal i CrazyNauka w kampanii przeciw zmianom klimatu
- 21:35 Brak możliwości rozwoju i niskie zarobki to najczęstsze powody zmiany pracy wśród brand managerów
- 21:36 Value Media wygrywa przetarg iSpot
- 21:36 NASK: ponad 2,58 mln domen .pl, pierwszy wzrost od 2016 roku
- 21:36 Warszawski Nowy Świat najdroższą ulicą w Polsce, a Causeway Bay z Hongkongu – na świecie
- 21:37 Piotr Fronczewski opowiada czułe historie z Gwyneth Paltrow w reklamie Tous (wideo)
- 21:37 Agnieszka Chruściel w zespole Film Produkcji
- 21:38 Wpływy LPP z e-commerce wzrosły o 114 proc. do 460 mln zł. Głównie dzięki ograniczeniu handlu w niedziele
- 21:38 Polska w TOP 30 globalnego rankingu prędkości internetu mobilnego. Na czele Singapur i Norwegia
- 21:38 Majonez Kielecki tradycyjnie będzie reklamowany przed Bożym Narodzeniem
- 21:39 Niepełnosprawny tenisista Kamil Fabisiak promuje odzież 4F
- 21:39 UOKiK radzi, jak reklamować towar zakupiony w ramach Black Friday lub Cyber Monday
- 21:40 Magdalena Czaja odchodzi z San Markos
- 21:41 Polo TV na czele kanałów muzycznych, Vox Music TV z największym wzrostem
- 21:41 David Kenny nowym szefem Nielsena, zastąpi odchodzącego Mitcha Barnsa
- 21:42 Katarzyna Zielińska w reklamie margaryny Kasia zaprasza do „dzielenia się kawałkiem szczęścia”
- 21:43 Marcin Prokop pokazuje historie klientów w kampanii Warty (wideo)
- 21:43 Enea SA wybiera agencję PR do półtorarocznej obsługi
- 21:44 151 tys. widzów „Skandalistów”. Hitem odcinek z byłymi Świadkami Jehowy
- 21:44 Beata Ścibakówna, Lara Gessler, Olga Frycz i Adam Bielecki promują dokument BBC Earth „Dynastie”
- 21:44 Brakuje wolnych miejsc biurowych w Gdańsku, Poznaniu i Krakowie. Czynsze pójdą w górę
- 21:47 Justyna Kozłowska-Domagała i Tomasz Klimek w agencji kreacji oprawy i reklamy Telewizji Polskiej
- 21:47 Agora w magazynach „Wysokich Obcasów” i „Tylko Zdrowie” promuje darmową prenumeratę cyfrową „Gazety Wyborczej” na trzy miesiące
- 21:48 Andrzej Rogoyski jedynym kandydatem na prezesa Polskiego Radia
- 21:49 W chińskim KFC można płacić dzięki systemowi rozpoznawania twarzy. Europa technologicznie w tyle za biometryczną potęgą Chin
- 21:50 Agora rezygnuje z wydawców regionalnych „Gazety Wyborczej”
- 21:51 Conde Nast rezygnuje z drukowanej wersji amerykańskiego „Glamour”. Postawi na internet
- 21:52 Agnieszka Gajzler przeszła z Dentsu Aegis Network Polska do TVN Media
- 21:53 T-Mobile rozpoczyna przetarg na obsługę komunikacyjną. „Nie zmieniamy strategii reklamowej”
- 21:55 „Ślub od pierwszego wejrzenia 3” hitem TVN. Będzie kolejna edycja
- 22:01 Igor Brejdygant o pracy nad „Opowiem ci o zbrodni”: potrzebna jest empatia żeby nie skrzywdzić ludzi już skrzywdzonych
- 22:02 Zmarł dziennikarz muzyczny Jan Zagozda, przez 65 lat związany z Polskim Radiem
- 22:03 Gmail traci, ale nadal liderem. W górę Poczta.o2.pl (TOP serwisów poczty elektronicznej)
- 22:05 TVP2 w Nowy Rok rozpocznie emisję „The Voice Kids 2”
- 22:05 „Big Brother” wraca, nowa edycja wiosną w TVN7
- 22:12 Orlen za 10 mln euro będzie sponsorować zespół z Robertem Kubicą w Formule 1
- 22:33 Ponad połowa Polaków nie lubi reklam
- 22:38 TVP podnosi ceny reklam na 2019 rok. Negocjacje dla marketerów z budżetami od 21 mln zł
- 22:44 Edipresse rezygnuje z „Be Active”. Ewa Chodakowska chce przejąć tytuł