W spocie emitowanym w telewizji (TVP, TVN, kanały tematyczne) ambasadorka kampanii zachęca do udziału w charytatywnej akcji marki Kasia. Część kwoty ze sprzedaży produktów trafi do podopiecznych domów dziecka, w formie ciast i prezentów. Kampania trwa do 23 grudnia.
- Poprzez akcję „Podziel się kawałkiem szczęścia” chcemy zachęcić Polaków do dzielenia się świąteczną atmosferą i świąteczną radością z tymi, którzy tego najmocniej potrzebują, niosąc jednocześnie realną pomoc w postaci wsparcia finansowego oraz obdarowania placówek symbolicznym ciastem, które zwykle obecne jest na każdym świątecznym stole - wyjaśnia Błażej Błasiak, brand manager marki Kasia.
Reklamę telewizyjną uzupełniają materiały promocyjne w prasie (m.in. „Claudia”, „Elle”, „Dobre Rady”) oraz w internecie (Facebook, YouTube, Instagram). Komunikację uzupełniają aktywacje z influencerami, w punktach sprzedaży i galeriach handlowych (Ekrany IMS, radio i POS oraz billboardy).

Agencja oS3 w ramach współpracy odpowiedzialna jest za koncept kreatywny, realizację spotu reklamowego, materiałów digital, BTL, reklamy prasowej oraz landing page Kawałek Szczęścia.
Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.











