Archiwum z dnia 2019.04.17
- 01:55 Innovation 2019: Grand Prix dla Fundacji Rak'n'Roll i 180heartbeats + JvM, cztery złota dla Grey Group
- 02:20 Łukasz Tomaszewski: z VLMY&R do On Board Think Kong
- 08:54 Oszczędzamy wodę w łazience
- 09:14 Budynek w stylu high-tech
- 12:09 Golf TV rozpoczyna globalną współpracę z Francesco Molinarim
- 12:22 Nie ma grilla bez Mosso
- 12:44 Wiosenny „Fashion Magazine” z akcją „#JestemPolką”
- 14:15 Piotr Pustelnik nowym ambasadorem marki SAXX!
- 14:35 Michał Pol, Monika Pyrek, Andrzej Wrona i inni sportowcy w pierwszej kampanii antydopingowej „Gramy Fair”
- 18:09 OKI Europe przekracza granice kreatywności i koloru podczas FESPA 2019
- 20:50 Hand Made odpowiada za linię graficzną wydarzeń Krakowskie Noce
- 21:08 Gabriela Wolak: z FreshMail do ContentHouse
- 21:45 Rusza 11. edycja konkursu Antyfest Antyradia
- 21:56 Red Bull kampanią zachęca do tegorocznego Konkursu Lotów
- 22:04 LoveBrands Relations zajmie się obsługą komunikacji korporacyjnej Roche Polska
- 22:22 Rankomat uruchamia porównywarkę ubezpieczeń nieruchomości
- 22:23 Philips 222B9T - 22-calowy dotykowy monitor za 1159 zł
- 22:24 Marta Busłajew szefową marketingu i komunikacji w Globalworth Poland
- 22:27 Maciej Orłoś w reklamach przekonuje do marki finansowej Vestle
- 22:29 Paulina Pietruk i Amanda Rutkowska w zespole M5
- 22:29 Marta Tomaszewska i Michał Korycki w Walk Events
- 22:30 IKEA rusza w trasę po Lubelszczyźnie w akcji "Przystanek: Kuchnia"
- 22:32 Magdalena Sosna: z Nielsena do GfK Polonia
- 22:35 Play uruchomił nową wersję aplikacji mobilnej
- 22:35 Maciej Stuhr, Marian Dziędziel, Adam Ferency i Lech Dyblik w nowej komedii kryminalnej „Na bank się uda” (wideo)
- 22:36 Kraków wycofuje plastik z miejskich urzędów
- 22:36 Dentsu X zajmuje się obsługą reklamową Orsay
- 22:37 Anna Starmach ambasadorką i udziałowcem firmy Purella
- 22:38 180heartbeats + Jung v Matt odpowiada za działania Burger Kinga w social mediach
- 22:38 Michael Sheen i David Tennant w serialu "Dobry omen"
- 22:38 Hash.fm wprowadza narzędzie do analityki struktury fanów influencerów
- 22:39 Influencerzy wspierają kampanię "Podziel się Posiłkiem z Bezdomnymi"
- 22:40 Toyota z napędem hybrydowym promowana hasłem "You Make It Corolla"
- 22:40 „Dożywotniacy” - nowy program od 8 maja w CI Polsat. Mikołaj Lizut producentem
- 22:40 Orange z mniejszymi dopłatami do internetu w roamingu UE
- 22:40 Zatrudnienie i płace w firmach rosną wolniej
- 22:42 McDonald’s jako mała burgerownia reklamuje burgery Maestro (wideo)
- 22:42 Xiaomi Mi 9 SE w Polsce od 1499 zł (wideo)
- 22:42 Nieagencja to nowa firma zajmująca się komunikacją. Na jej czele Bartosz Wilim i Marcin Żukowski
- 22:43 Towarzystwo Dziennikarskie pisze do instytucji europejskich w sprawie wolności polskich mediów przed eurowyborami
- 22:44 Indie zakazują dostępu do TikToka. Aplikacja zablokowana w Google Play, Apple zwleka
- 22:45 Jerzy Sułowski został redaktorem naczelnym "Dziennika Polskiego" i "Gazety Krakowskiej"
- 22:45 "Bony na innowacje dla MŚP": do 560 tys. zł dla firm na wdrożenia
- 22:45 TVN24 zrelacjonuje bieg „Wings for Life World Run 2019”
- 22:47 Katarzyna Seredyńska-Dworzyńska zarządza studiem postprodukcyjnym Delapost, Maciej Szymczuk na czele kreacji
- 22:47 Showtime prezentuje serial "The Loudest Voice". Gruby i łysy Russell Crowe obmacuje kobiety
- 22:47 Natalia Borawska i Agata Kubień w dziale kreacji VMLY&R Poland
- 22:48 Rekordowa oglądalność ostatniego sezonu serialu "Gra o tron"
- 22:50 PlayStation 5 z 8-rdzeniowym procesorem Ryzen i obsługą obrazu 8K
- 22:51 Nielsen: reklama telewizyjna w I kwartale warta 6,44 mld zł
- 22:51 Radiowa Jedynka wybrała w konkursie Aleksandrę Żelazo na prowadzącą „Gimnastykę poranną”
- 22:52 TVP udostępnia aplikacje mobilne TVP Info i TVP VOD, zastąpią TVP.pl
- 22:54 74 proc. polskich internautów korzysta z sieci na smartfonach. Rośnie zjawisko multiscreeningu
- 22:55 Pan Pikuś wraca do kampanii Avivy, reklamy od PZL (wideo)
- 22:56 W „Faktach” pominięto Konfederację w materiale o komitetach wyborczych, Korwin-Mikke zapowiada pozwanie TVN
- 22:59 „Zawód: profiler” - pierwsza polska produkcja CBS Reality. Prowadzi Jan Gołębiowski
- 23:04 „Gość Niedzielny” liderem sprzedaży w lutym, „Gazeta Polska” straciła najwięcej
- 23:08 „The Voice Kids 3” zimą 2020 roku w TVP2
- 23:20 1,37 mln widzów serialu „Odwróceni. Ojcowie i córki” w TVN. 13,22 mln zł z reklam
- 23:25 Cloud Technologies ze spadkiem wpływów o 38 proc. Negatywny wpływ RODO, ograniczono współpracę z sieciami afiliacyjnymi
- 23:40 Angażowanie się francuskich firm w odbudowę Notre Dame to piękny gest solidarności, a nie działania nastawione na wizerunkowy zysk
- 23:44 Serwis Kamila Durczoka Silesion.pl zawiesił działalność. Bez nowych treści od tygodnia