Archiwum z dnia 2019.05.16
- 01:58 Cyfrowy Polsat zapowiada dekoder łączący naziemną telewizję cyfrową z OTT
- 09:20 OKNOPLAST po raz kolejny uhonorowany Orłem 'Wprost"
- 12:36 Aleksandra Franas account managerem w Walk PR
- 12:41 Zainwestuj w drewnianą podłogę na lata
- 14:19 Jak wypromować aplikację mobilną i utrzymać zaangażowanie jej użytkowników?
- 17:01 Oppo sponsorem Roland-Garros i Rolex Paris Masters
- 19:02 Flying Bisons pomoże budować user experience klientów Getin Noble Banku
- 19:14 Jak radzić sobie z obowiązkami domowymi
- 19:17 Rusza loteria jogurtów Skyr, do wygrania wycieczki na Islandię
- 19:49 Agencja Dramatu i Teatru nawiązała współpracę z agencją iPublicity.
- 21:00 PKO BP z dwucyfrowym wzrostem, wypłaci dywidendę w wysokości 1,66 mld zł
- 21:55 RMF FM liderem słuchalności w Rzeszowie, Trójka awansowała na podium
- 22:00 Krzysztof Piątek będzie reklamował marki Oshee, Kinga Pienińska i Sonko
- 22:00 Eurowizja 2019: bukmacherzy stawiają na Holandię. Litwa, Łotwa i Mołdawia bez szans na finał
- 22:04 Sylwia Bilska general managerem Edenred Polska
- 22:11 „Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami w lutym, wszystkie pisma na minusie
- 22:14 Feeders.agency obsługuje w social mediach BNP Paribas
- 22:18 Karma wraca. Zaskakująca kampania na temat porzucanych zwierząt
- 22:20 McDonald’s zwiększył sprzedaż owoców, warzyw, produktów mlecznych i wody w zestawach Happy Meal
- 22:21 Goodyear z Citroënem: koncepcyjna opona C100 dla modelu 19_19 Concept (wideo)
- 22:23 Cannes Lions 2019: Lorne Michaels z nagrodą Entertainment Person of the Year
- 22:27 Emma Thompson i Emmy Stone w filmie "Cruella"
- 22:30 Nastoletni żeglarze w akcji #SportPrzeciwHomofobii. Odpowiadają Zofii Klepackiej
- 22:33 Amazon zbuduje w Cincinnati własne lotnisko. Inwestycja warta 1,5 mld dolarów
- 22:33 Kaufland w przetargu wybiera agencję do obsługi strategiczno-reklamowej
- 22:33 Cube Group zajmie się promocją Muzeum Polskiej Wódki
- 22:34 Abonenci nc+ z premią od Credit Agricole
- 22:35 Piąty sezon „Czarnego lustra” od 5 czerwca w Netfliksie (wideo)
- 22:37 Robert de Niro jako "chlebowy boss" reklamuje Warburtons
- 22:38 Agora ze wzrostem wpływów o 11 proc. i 3,4 mln zł straty. Więcej z biletów, filmów i sprzedaży „Gazety Wyborczej”
- 22:38 UPC rusza z przetargiem reklamowym
- 22:38 Cate Blanchett jest bezpaństwowcem w serialu "Stateless"
- 22:39 Grandes Kochonos zajmie się komunikacją nowej marki Unilevera Sevents Generation
- 22:39 Caritas uruchomił aplikację mobilną: informacje i opcja wsparcia potrzebujących
- 22:39 „Zasada przyjemności” od 9 czerwca w Canal+ (wideo)
- 22:40 Carlsberg wprowadza nowe piwo dla fanów FC Liverpoolu
- 22:42 Bartek Tyrawski: z Grupy ZPR Media do własnej agencji marketingowo-eventowej Trzy
- 22:42 Sarah Paulson i Cate Blanchett w serialu "Mrs. America"
- 22:43 Alibaba z 12 mld dolarów rocznego zysku. Z platformy korzysta miesięcznie 721 mln użytkowników
- 22:44 Telewizja WP kilka razy pokaże „Tylko nie mów nikomu”, Wirtualna Polska z akcją „#Oczekujęreakcji”
- 22:44 „Złoto Bałtyku” hitem History. Cykl śledziło 87 tys. widzów
- 22:44 ABC zapowiada serial "Stumptown". Cobie Smulders skopie tyłki
- 22:45 Abstra otwiera dla Żabki kanał partnerski "Kumaty"
- 22:45 Facebook zaostrza reguły nadawania transmisji live. Chce uniknąć powtórki z Christchurch
- 22:47 Zatrzymano właścicieli największej w Polsce kopalni kryptowalut. Zarzuty wyłudzenia min. 4,5 mln zł
- 22:48 Merlin Group: wpływy w górę o 83 proc., 4,9 mln zł straty. Nowy zarząd chce przemodelować logistykę
- 22:49 Nagroda im. Dariusza Fikusa dla Karoliny Bacy-Pogorzelskiej i Michała Potockiego
- 22:51 Polacy szturmują restauracje. Najchętniej odwiedzane McDonald’s i KFC, ale tracą na popularności
- 22:51 Ewa Wolska-Rzewuska general managerem w Saatchi&Saatchi IS
- 22:52 Mecze piłkarskiej reprezentacji i „M jak miłość” najdroższe w cenniku reklamowym TVP na czerwiec
- 22:53 HGTV nowym liderem oglądalności kanałów lifestylowych. Zyskuje Kuchnia+
- 22:54 Netflix straci serial „Przyjaciele”. WarnerMedia nie przedłuży licencji
- 22:54 Grupa Żywiec stawia na piwa bezalkoholowe. Dystrybucja w punktach bez koncesji
- 22:55 Zmiany w PBC: 12 tys. ankiet internetowych o czytelnictwie, badanie eyetrackingowe reklam prasowych
- 22:57 Aniela Hejnowska przechodzi z Groupona na dyrektora marketingu i operacji w polskim oddziale Microsoft
- 22:59 Dwa specjalne odcinki „Diagnozy” w player.pl. „Podziękowanie za wierność widzów”
- 23:11 Gremi Media: wpływy wzrosły o 7 proc., 3,1 mln zł zysku netto. Jażdżyński: konsekwentna transformacja cyfrowa
- 23:15 Agora zwolniła 147 pracowników drukarni, rozmawia o sprzedaży maszyn. Więcej na pensje w Heliosie, mniej w „GW” i Gazeta.pl
- 23:20 Rafał Stańczyk zastąpi Zuzannę Falzmann jako korespondent TVP w Waszyngtonie
- 23:22 Prezes Cyfrowego Polsatu: Od 15 lat mówi się, że telewizja umrze, kluczem content
- 23:48 Sąd decyzje co do układów Ruchu z wierzycielami wyda za dwa tygodnie