Aniela Hejnowska przechodzi z Groupona na dyrektora marketingu i operacji w polskim oddziale Microsoft

Aniela Hejnowska została członkiem zarządu polskiego oddziału Microsoft oraz dyrektorem odpowiedzialnym za marketing i operacje. Będzie odpowiedzialna za realizację strategicznych celów biznesowych firmy w Polsce oraz działania marketingowe.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Aniela Hejnowska przechodzi z Groupona na dyrektora marketingu i operacji w polskim oddziale Microsoft
Aniela Hejnowska

Przez ostatnie 3 lata Aniela Hejnowska pracowała w Grouponie zarządzając zespołem 450 osób na 4 rynkach: francuskim, holenderskim, belgijskim i w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.

Hejnowska rozpoczęła swoją karierę zawodową w 2005 r. jako retention specialist w Tele2. Po dwóch latach awansowała na stanowisko sales and retention manager. W 2008 r., po przejęciu przez Netia SA, odpowiadała za program reorganizacji i od 2009 r. zajmowała stanowiska dyrektora zarządzającego rynkami SOHO/SME oraz Home. Była odpowiedzialna nie tylko za działania na rzecz rozwoju biznesu, lecz także za szereg inicjatyw związanych z różnorodnością miejsca pracy i pozycją kobiet w biznesie.

Aniela Hejnowska jest również przedsiębiorcą i za tę aktywność została wyróżniona m.in. tytułem Bizneswoman Roku 2010 przyznawanym przez Fundację Sukces Pisany Szminką.

Nowa szefowa marketingu w Microsoft Polska jest absolwentką Wyższej Szkoły Biznesu w Nowym Sączu, Grenoble Graduate School of Business we Francji oraz The Chartered Institute of Marketing w Wielkiej Brytanii.

- Jestem pod wrażeniem transformacji kulturowej oraz strategicznej, jaką przechodzi Microsoft przez ostatnie lata - przyznaje w komunikacie Aniela Hejnowska. - Cieszę się, że będę ich częścią i wspólnie z moimi kolegami i koleżankami będziemy nadawać rytm tym zmianom na naszym rynku. Jestem przekonana, że moja pasja do technologii pozwoli czerpać ogrom satysfakcji z pracy w tak dynamicznym środowisku. Wierzę, że wspólnie z zespołem będziemy osiągać ponadprzeciętne wyniki, realizować wyjątkowe projekty i uczyć się od siebie nawzajem. W Microsoft mamy szansę kształtować cyfrowy krajobraz zmian - ocenia Hejnowska.

W zakończonym 31 marca 2019 r. kwartale Microsoft zanotował zysk netto w wysokości 8,81 mld dol. w porównaniu do 7,42 mld dol. zysku dwanaście miesięcy wcześniej (wzrost o 19 proc.). W omawianym okresie wyraźnie zwiększył się także przychód koncernu z Redmond - o 14 proc., z 26,82 do 30,57 mld dol.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"