Grandes Kochonos zajmie się komunikacją nowej marki Unilevera Sevents Generation

Agencja Grandes Kochonos wygrała przetarg na obsługę strategiczno-reklamową nowej marki ekologicznych środków czyszczących: Seventh Generation, należącej do koncernu Unilever.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Grandes Kochonos, w ramach stałej obsługi, będzie odpowiedzialna za strategię komunikacji i kreację marki, komunikację online, opracowanie treści przeznaczonych na kanały social marki, organizację eventów oraz przygotowaniem materiałów BTL.

Produkty Seventh Generation składają się w minimum 85 proc. ze składników pochodzenia roślinnego, nie są testowane na zwierzętach, są pozbawione sztucznych aromatów, barwników i chloru, posiadają biodegradowalne formulacje i sprzedawanesą w butelkach pochodzących z recyklingu.

Firmy nie ujawniają szczegółów przetargu. Nie podają też, na jak długo zawarły umowę o współpracy.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele