Archiwum z dnia 2019.09.03
- 02:00 Telemetria Polska nowym sposobem badania konsumpcji mediów? (promocja)
- 02:54 Helmut Hoidn za Leszka Pomorskiego prezesem Alphabet Polska
- 09:58 Podsumowanie wakacji - assistance samochodowe
- 10:10 Domowe SPA - odrobina luksusu na co dzień
- 10:54 Rafał Lorenc w zarządzie nazwa.pl
- 12:51 SER Group liderem na polskim rynku ECM i usług doradczych w sektorze IT
- 12:53 SER Group liderem sprzedaży systemów ECM – raport ITWiz Best 100
- 12:56 Jak małe i średnie firmy przechowują dane? – raport One System
- 15:44 Trend jesieni 2019 – skórzany total look. Jak uzupełnić go dodatkami?
- 16:56 Digital workplace w Polsce – trendy i technologie
- 18:23 Bio opakowania prosto z SEGRO Business Park Łódź
- 18:27 Somersby z jesienną edycją konkursu „Przymierz się do nagród”
- 19:31 Sebastian Staszewski wrócił ze Sport.pl do Polsat Sport
- 20:51 Producent słodyczy Solidarność z nową loterią "Złotobranie"
- 21:16 Prymat kontynuuje współpracę z TVN przy „Doradcy smaku”, Zwieger lokuje swoje produkty
- 22:10 RMF FM liderem słuchalności w Rzeszowie, Antyradio tuż za podium
- 22:21 Mateusz Gessler w kampanii "Pasaże Tesco. Śniadanie na szóstkę"
- 22:28 GX290 - nowy smartfon Gigaset ze wzmocnioną obudową
- 22:29 400 zł zwrotu za zakup Samsunga Galaxy S10 i S10+. Ruszyła promocja
- 22:31 Wybory we francuskim Burger Kingu (wideo)
- 22:31 „Let the Song Play” - nowa kampania Spotify dla kierowców
- 22:35 Ubisoft w reklamie Rainbow Six Siege uczy cierpliwości (wideo)
- 22:36 Maciej Zieliński z 4Fun Media Group do Warner Music Poland
- 22:37 Grupa K2 z 50,4 mln zł wpływów i 1,6 mln zł straty. Na minusie agencja K2 i Fabrity - rośnie Oktawave
- 22:37 The Icon Agency wprowadzi na rynek nową markę Weekday
- 22:37 Grupa Radiowa Agory nastawia się na kampanie programatyczne
- 22:37 Wszystkie foliówki w sklepach płatne. Skarb Państwa ma zarobić 1,2 mld zł
- 22:37 Zniżki do sklepów z "Elle", "Glamour" oraz "Elle Man" w akcji "Jesienne szaleństwo zakupów"
- 22:38 Spółki Piotr i Paweł podpisały porozumienia z bankami w zakresie wierzytelności sanacyjnych
- 22:39 Monday dla MediaMarkt Polska
- 22:39 Duże podwyżki cen energii dla firm w 2020 roku. Mogą spróbować je zablokować na drodze sądowej
- 22:40 Hortex wprowadza soki Zimnotłoczone, reklamy pod hasłem "Prosto z natury" (wideo)
- 22:41 Polacy mają 76,65 mld zł zaległości. Wielu uważa, że można przestać płacić rachunki
- 22:41 Colin Firth w filmie "1917". Reżyserem Sam Mendes (wideo)
- 22:41 Obowiązkowy split payment od listopada. Firmy mają mało czasu na przygotowania
- 22:42 Feeders Agency wygrywa przetarg na obsługę Pizza Hut
- 22:42 Porty Lotnicze ostrzegają przed pozostawianiem bagaży i fałszywymi alarmami bombowymi
- 22:42 Marriott International wycofa ze swoich hoteli jednorazowe przybory toaletowe
- 22:43 Huawei Mate30 zadebiutuje 19 września. Nie wiadomo czy dostanie system Android
- 22:43 Małgorzata Olkowicz dyrektor operacyjną w agencji Ministry of creativity
- 22:43 Olga Bończyk reklamuje Domodi.pl (wideo)
- 22:43 Minister edukacji do dziennikarki „GW”: chaos jest być może w pani głowie, a nie oświacie
- 22:44 Telewizory 8K z gotową specyfikacją, które modele ją spełniają?
- 22:45 Aldi z nową kampanią i sloganem „Raz Aldi, Zawsze Aldi”, Sonia Bohosiewicz ambasadorką
- 22:46 Kamil Grosicki twarzą marki odzieży piłkarskiej Zina
- 22:47 "Rodzina pod żaglami" i "Książka do poduszki" w Polskim Radiu Dzieciom
- 22:47 Piotr Dobrowolski po 9 latach odszedł z „Super Expressu”
- 22:47 Aktorzy z filmu "(Nie)znajomi" śpiewają piosenkę Dawida Podsiadło "Najnowszy klip"
- 22:48 Na Gazeta.pl wraca 17 dziennikarskich formatów, teraz z łatwiejszym dostępem ze strony głównej
- 22:49 W 2020 roku budżet nie ma mieć deficytu. „Zdecydują o tym zaplanowane dochody z VAT-u i akcyzy”
- 22:50 Polska i USA ze wspólną deklaracją o bezpieczeństwie sieci 5G. „Tylko zaufani i niezawodni dostawcy”
- 22:50 Dunkierka z powodzeniem wdrożyła darmowy transport publiczny
- 22:50 Sondaż przedwyborczy: cztery partie w Sejmie, PiS ma 15 pkt proc. więcej niż Koalicja Obywatelska
- 22:50 DAS reklamuje „ubezpieczenia prawne na każdy dzień”(wideo)
- 22:51 „Gość Wydarzeń” wraca do Polsat News. Fragment rozmowy w Polsacie. „Integralna cześć naszego pasma”
- 22:51 Global Shopper Marketing odświeża wizerunek
- 22:54 Maciej Stuhr pokazuje „dekady świeżości” w kampanii Tic Taca (wideo)
- 22:55 Tomasz Dudek przeszedł z Wirtualnej Polski do Edipresse Polska
- 22:57 Chińska aplikacja ZAO bije rekordy popularności. "Maszyna do tworzenia fake newsów"
- 22:58 MSL Group: wpływy wzrosły o 18 proc., zysk do 3,6 mln zł
- 23:00 Oglądalność „Zniewolonej” rosła niemal z tygodnia na tydzień, TVP1 zdecydowanym liderem rynku
- 23:10 IKEA zmienia hasło na „Czym Tobie się odwdzięczy?”, w reklamach nocny krwiopijca (wideo)
- 23:11 TVP1 nowym liderem w sierpniu po wzroście o 32 proc. Grupa komercyjna należała do Polsatu i TVN
- 23:30 GetHero ofiarą ataku hakerskiego. Do sieci trafiły umowy z influencerami
- 23:39 Brand 24 i Michał Sadowski zablokowani na Facebooku i Instagramie. „Wrzuceni do jednego wora z podejrzanymi aplikacjami”
- 23:45 Od dzisiaj Platforma CANAL+ zamiast nc+. "Będziemy mogli lepiej wykorzystać siłę i innowacyjność międzynarodowej marki”