Mateusz Gessler w kampanii "Pasaże Tesco. Śniadanie na szóstkę"

Z początkiem września rusza kampania Centrów Handlowych Pasaż Tesco pod hasłem: „Pasaż Tesco. Śniadanie na szóstkę”. Twarzą akcji został ambasador Pasaży Tesco, szef kuchni Mateusz Gessler.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Mateusz Gessler w kampanii "Pasaże Tesco. Śniadanie na szóstkę"

Z okazji inauguracji kampanii, na facebookowym profilu Pasaży Tesco przygotowano konkurs skierowany do rodzin z dziećmi. Zadaniem konkursowym będzie zaprezentowanie w sposób kreatywny pomysłów na szkolne drugie śniadanie. Najciekawsze propozycje zostaną wyróżnione specjalnymi nagrodami. Do wygrania będą min. warsztaty kulinarne z Mateuszem Gesslerem, które odbędą się w wybranym Pasażu Tesco.

Na potrzeby akcji zaplanowano także inne aktywności w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram Pasaży Tesco), gdzie regularnie publikowane będą przepisy kulinarne na szkolne drugie śniadania opracowane przez Mateusza Gesslera oraz porady i tutoriale. Dodatkowo, kampanię wspierają reklamy w prasie i digitalu.

Kampania "Pasaże Tesco. Śniadanie na szóstkę" ma promować zdrowe nawyki żywieniowe wśród dzieci i dorosłych.

Za koncepcję i komunikację działań odpowiada agencja Platinium Cast.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska