The Icon Agency wprowadzi na rynek nową markę Weekday

The Icon Agency wygrała przetarg na obsługę komunikacyjną szwedzkiej marki odzieżowej Weekday, która jesienią wejdzie do Polski.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

The Icon Agency odpowiada za media relations, eventy, współpracę z influencerami oraz prowadzenie showroomu marki.

Za działania po stronie agencji będzie odpowiedzialna Monika Janik, nasza head of PR. Za działania showroomowe odpowiedzialna będzie Karolina Rusiecka.

Strony nie zdradzają, na jak długo została podpisana umowa.

Weekday należy do portfolio grupy H&M, działa od 2002 roku. Obecnie prowadzi sprzedaż online na 19 rynkach i posiada sklepy w 12 krajach.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"