Archiwum z dnia 2019.11.27
- 09:09 Klimas Wkręt-met Kreatorem Budownictwa 2019
- 09:25 Aluprof podwójnym laureatem konkursu CIJ Awards Poland 2019
- 09:37 Stowarzyszenie Dom Bezpieczny rośnie w siłę
- 09:45 Zatrzymaj ciepło w swoim domu - Ruszyła THERMOPROMOCJA marki WIŚNIOWSKI
- 10:00 UOKiK zbada rynek przed decyzją ws. przejęcia Eurozetu przez Agorę
- 10:38 Triple PR projektowo dla Tchibo przed świętami
- 11:26 Dzwony Ewangelistów „narodziły się” w Krakowie
- 14:46 Aż 11 produktów na minutę - polscy przedsiębiorcy zwiększają przedświąteczną sprzedaż transgraniczną
- 14:50 Strategic Advisors rozpoczyna obsługę ATL Flor&Błaszak
- 14:53 Raport Huawei Global Connectivity Index 2019: Polska na 36 miejscu pod względem wpływu ICT na PKB
- 15:09 Komentarz DHL Express: Większe zainteresowanie Black Friday za granicą to szansa dla polskich przedsiębiorców
- 15:20 38 Content Communications dla Kontigo i Kambukka
- 16:59 Coca-Cola po raz pierwszy oddaje mieszkańcom miast wpływ na całą trasę świątecznych ciężarówek!
- 19:28 Wiceprezes Lufthansy przeszedł do branży reklamy
- 20:06 „National Geographic Polska” liderem sprzedaży w I-III kwartale, tylko „Podróże” na plusie
- 20:51 Zmarł Jarosław Manowski, dziennikarz Radia Łódź
- 21:22 RMF FM liderem słuchalności we Wrocławiu. Radio ZET awansowało na podium
- 21:29 Ballantine’s wybrał nową agencję reklamową
- 21:30 Dominik Strzelec w ekologicznej kampanii Cillit Bang
- 21:33 Agencja Bloomberg ograniczy komentowanie kampanii prezydenckiej w USA. Powodem start Michaela Bloomberga
- 21:36 Stokrotka wprowadza nowy format sklepów pod szyldem Optima
- 21:37 Porsche pojawi się z pierwszą w historii marki reklamą przy Super Bowl
- 21:37 Gwyneth Paltrow, Kate Hudson i Zoe Saldana promują Dubaj
- 21:38 Z TVN Discovery Polska odeszła dyrektor działu prawnego
- 21:39 W grudniu połączenie CBS i Viacomu. Shari Redstone prezesem nowej firmy
- 21:39 AdRetail uruchamia platformę Ding agregującą gazetki reklamowe
- 21:40 Zrzutka.pl zebrała 150 mln złotych. Nowy wygląd serwisu i dodatkowe zabezpieczenia
- 21:41 Wybrane sklepy Abc jako placówki pocztowe. Będą otwarte w niedziele i mają oferować usługi kurierskie DHL Parcel
- 21:41 LVMH kupił Tiffany za 16,2 mld dolarów
- 21:41 Robert De Niro współpracuje z Alem Pacino w filmie "Irlandczyk"
- 21:42 Netflix ratuje kino Paris Theater w Nowym Jorku
- 21:42 Autokult.pl zaczyna serię wideo o elektromobilności, partnerem Mercedes
- 21:43 Zniżki do Dominium Pizza dla użytkowników Filmweb+
- 21:43 Polskie firmy z 9,4 mld zł długów, rekordzista ma 60,5 mln zł
- 21:43 Jayanta Jenkins global executive creative directorem Samsung Mobile w agencji Cheil
- 21:44 Netto w świątecznej kampanii ogłasza, że "Święty Mikołaj nie istnieje"
- 21:44 Twenty One Pilots i A$AP Rocky gwiazdami Open'er Festival 2020
- 21:44 Budżet na 2020 rok będzie miał deficyt. Wzrost PKB może być niższy od założonego, podobnie jak wpływy z podatków
- 21:45 Linda, Pazura, Dorociński i Frycz w zwiastunie filmu „Psy 3. W imię zasad” (wideo)
- 21:45 Pociąg z nagrodami i Święty Mikołaj reklamują „Lotteriadę świąteczną” Lotto (wideo)
- 21:46 „Wataha 3” od 6 grudnia w HBO (wideo)
- 21:46 Agencja dsk wygrała przetarg GUS na kampanie o spisach powszechnych
- 21:47 Spółki medialne nie przejdą pod nadzór Ministerstwa Aktywów Państwowych
- 21:48 USA z lat 80. w bożonarodzeniowej kampanii House (wideo)
- 21:48 Wiceprezes PFR Bartosz Marczuk krytykowany za wpis o niskich emeryturach. „Straszenie ZUS-em jest nierozsądnym argumentem”
- 21:49 Idealna choinka w bożonarodzeniowym spocie McDonald’s (wideo)
- 21:49 Air France testuje Li-Fi, alternatywę wobec Wi-Fi
- 21:49 Europejski rynek smartfonów w górę. Dominacja Samsunga
- 21:50 IMS szuka inwestora do przejęć zagranicznych, chce kupować rentowne firmy z 15-100 mln zł wpływów
- 21:50 269 tys. widzów nowego programu TTV „Rinke. Za zamkniętymi drzwiami”. 1,10 mln zł z reklam
- 21:51 Trójka z charytatywną akcją „Święta Bez Granic 2019”, licytacja na rzecz utalentowanych dzieci. Jubileuszowego „Karpia” zaśpiewały gwiazdy
- 21:51 Właściciel Gremi Media: kwartalne wpływy zmalały o 2 proc., zysk potroił się do 4,7 mln zł
- 21:52 Nick Play i Paramount Play w Platformie Canal+
- 21:52 Air New Zealand najlepszą linią lotniczą na rok 2020 (TOP 20)
- 21:54 Grupa RMF podnosi ceny reklam, w Polskim Radiu bez zmian
- 21:55 PoradnikZdrowie.pl znów na czele - ABCzdrowie.pl, Medonet.pl i MP.pl w górę (TOP10 serwisów o zdrowiu)
- 21:55 Deutsche Telekom i Orange połączą siły? Obie firmy zaprzeczają
- 21:56 „Lombard. Życie pod zastaw” zyskał widzów, 13,38 mln zł z reklam. Wiosną TV Puls pokaże szósty sezon
- 21:57 Telewizja Kalisz z interaktywnym programem „W drodze”. „Podwozimy ludzi, rozmawiamy z nimi o życiu”
- 22:00 Telewizja Polska zamawia 651 telefonów i 56 tabletów
- 22:03 Play planuje w Trójmieście pierwszą komercyjną sieć 5G. „Zezwolenie na eksperyment”
- 22:08 „Top model 8” zdecydowanym liderem w 16-49. Duży wzrost wpływów reklamowych
- 22:26 KRRiT nie zaakceptuje kart powinności mediów publicznych. "Brak stabilnego finansowania"
- 22:30 „Lepsza połowa” od 6 stycznia w TVP2. Emisja w poniedziałki i wtorki po „M jak miłość” (zdjęcia)
- 22:33 Polska spółka Spotify z 2,1 mln zł wpływów i 102 tys. zł zysku
- 22:44 TVN Media podaje cenniki i zasady sprzedaży reklam na 2020 rok. Wyższe CPP, rabaty bez zmian
- 22:49 Zimowy rozruch silnika bez podrażnień