PoradnikZdrowie.pl znów na czele - ABCzdrowie.pl, Medonet.pl i MP.pl w górę (TOP10 serwisów o zdrowiu)

Wśród witryn o zdrowiu na pozycję lidera zasięgowego awansował PoradnikZdrowie.pl, natomiast najwięcej odsłon notuje ABCzdrowie.pl. Ten drugi serwis w ciągu miesiąca osiągnął duży wzrost odwiedzalności, podobnie jak MP.pl, Medonet.pl oraz sekcje o zdrowiu na TVN.pl i Gazeta.pl. Natomiast spadki zanotowały ZnanyLekarz.pl, dział o zdrowiu Onetu i Medme.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Według danych z badania Gemius/PBI opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w październiku br. PoradnikZdrowie.pl (Grupa ZPR Media) odwiedziło 6,82 mln internautów, którzy wykonali tam 25,3 mln odsłon.

Na ABCzdrowie.pl (Grupa Wirtualna Polska) 5,8 mln odwiedzających wygenerowało 41,6 mln odsłon. Medonet.pl (Ringier Axel Springer Polska) zanotował 5,79 mln użytkowników i 17,76 mln odsłon, a MP.pl - 5,03 mln użytkowników i 21,55 mln odsłon.

Na platformie ZnanyLekarz.pl, służącej do umawiania wizyt lekarskich, 2,78 mln internautów wykonało 13,13 mln odsłon, apteka internetowa DOZ.pl miała 2,68 mln odwiedzających i 10,42 mln odsłon, a Medme.pl (należące do Grupy Pelion) zanotowało 2,16 mln użytkowników i 4,73 mln odsłon.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wp-pl-wyprzedzila-onet-interia-przez-olx-pl-whatsapp-mocno-w-gore-gemius-pbi-z-pazdziernika,7170812059723393a ##

W zestawieniu są trzy sekcje o zdrowiu większych portali. Na Onecie taki dział zanotował 2,55 mln odwiedzających i 8,23 mln odsłon, na TVN.pl - 1,71 mln użytkowników i 3,24 mln odsłon, a na Gazeta.pl - 1,42 mln użytkowników i 2,65 mln odsłon.

grafika

Z miesiąca na miesiąc PoradnikZdrowie.pl zyskał 1,91 mln użytkowników i 9,71 mln odsłon (to odpowiednio 39 i 62,3 proc. w górę), dzięki czemu awansował na pozycję lidera zasięgowego.

ABCzdrowie.pl osiągnęło wzrost o 1,06 mln odwiedzających (22,4 proc.) i 11,01 mln odsłon (36 proc.), Medonet.pl - 491,3 tys. odwiedzających (9,3 proc.) i 637,2 tys. odsłon (3,7 proc.), a MP.pl - 283,1 tys. użytkowników (6 proc.) i 2,83 mln odsłon (15,1 proc.).

Procentowo jeszcze więcej zyskały sekcje zdrowotne TVN.pl i Gazeta.pl. Ta pierwsza zyskała 516,4 tys. użytkowników i 1,02 mln odsłon (43,1 i 46,1 proc.), a druga - 317,1 tys. użytkowników i 410,2 tys. odsłon (28,7 i 18,3 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/aflofarm-dominuje-reklamowo-wsrod-producentow-farmaceutykow-w-dol-natur-produkt-zdrovit-mocno-w-gore-hasco-lek,7170813046908545a ##

Dział Onetu o zdrowiu stracił 276,5 tys. odwiedzających (9,8 proc.) i 544,6 tys. odsłon (6,2 proc.), a Medme.pl - 277,3 tys. użytkowników (11,4 proc.) i 603,2 tys. odsłon (11,3 proc.).

Natomiast ZnanyLekarz.pl przy spadku liczby użytkowników o 480,9 tys. (14,7 proc.) zyskał 827,3 tys. odsłon (6,7 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii