Archiwum z dnia 2020.01.02
- 15:55 ING promuje „Rok księgowości za 0 zł”
- 16:21 Iga Świątek ma współtworzyć serwis TopLevelTennis i kupić część akcji jego wydawcy
- 16:40 Tomasz Grzelewski odchodzi z Superstacji, będzie rzecznikiem Krajowego Biura Wyborczego
- 17:24 Centrum Medyczne Damiana rozpoczyna VI edycję akcji „5 złotych na zdrowie dziecka” na rzecz UNICEF
- 17:50 Końcówka roku w NEONET – czas TOTALNEJ WYPRZEDAŻY!
- 19:22 Bauer Media Group powołuje dyrektora finansowego ds. obszaru MŚP
- 21:33 Skechers rusza z budową sieci monobrandowych salonów, zaczyna od Warszawy i Janek
- 21:39 „Piłka Nożna” z e-wydaniami w aplikacji mobilnej
- 21:40 Plus promuje pakiety internetu (wideo)
- 21:45 Cyfrowy Polsat promuje telewizję internetową z dekoderem (wideo)
- 21:45 Top Wszech Czasów Trójki: zwycięzcą "Bohemian Rhapsody" grupy Queen
- 21:47 Przeglądarki internetowe: Chrome mimo spadków zdecydowanym liderem, w górę Safari
- 21:48 2019 rok według Grzegorza Wachowicza, dyrektor ds. handlu i marketingu w RTV EURO AGD
- 21:48 Orkiestra Polskiego Radia z występem dla przechodniów na warszawskiej Starówce
- 21:49 Marketing internetowy: agencje podsumują 2019 rok i podają prognozy na 2020 rok
- 21:50 Zimowa zabawa w reklamie aplikacji mobilnej Banku Millennium
- 21:50 Drożeją reklamy w radiowej Jedynce i Trójce
- 21:51 Rok 2019 podsumowuje Anna Janiczek, dyrektor zarządzająca ds. marketingu i relacji z klientem w Grupie PZU
- 21:51 PGE o dwa tygodnie wydłuża przetarg mediowy
- 21:51 TVP odpowiada RPO w sprawie transmisji wykładu Olgi Tokarczuk: brak technicznych możliwości
- 21:52 Najlepiej zarabiającym youtuberem na świecie został ośmiolatek
- 21:55 "Gazeta Polska" rusza z podcastami
- 21:57 Wirtualna Polska kończy przeprowadzkę do nowej siedziby, w weekend redakcje będą pracowały zdalnie
- 21:57 Play podnosi ceny w ofercie na kartę. Drożej za połączenia i SMS-y
- 21:58 „Logo” promuje się hasłem „już nie kupisz ‘Playboya’ ani ‘CKM’”
- 21:58 Polsat News: „Polityka na ostro” o kwadrans dłuższa, „Skandaliści” wcześniej. Bez „Obrazu dnia”
- 22:00 Sylwestra w TVP2 oglądało 5 mln widzów, w Polsacie - 2,2 mln, a w TVN - 1,4 mln (dane Nielsena)
- 22:03 Robert Kubica zostaje w Formule 1 jako kierowca rezerwowy, Orlen sponsorem tytularnym Alfa Romeo Racing
- 22:18 TVN Media nie podnosi deklarowanych średnich cen reklam w TVN w 2020 roku
- 22:33 Domy mediowe: podsumowanie 2019 roku, prognozy na 2020 rok
- 22:44 Polska Fundacja Narodowa wydała 111 mln zł. 33 mln zł na ochronę wizerunku kraju, 23 mln zł w USA, 10 mln zł na rejsy
- 22:58 Bez oznak spowolnienia w polskiej reklamie. Impulsami wzrostu Euro 2020 i zakaz handlu w niedziele