Drożeją reklamy w radiowej Jedynce i Trójce

Od poniedziałku 6 stycznia reklamodawcy zapłacą drożej za reklamy w Programie I i III Polskiego Radia. W Jedynce ceny rosną o 6,4 proc., a w Trójce - o 7,1 proc.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Po podwyżce najdroższy spot w Jedynce będzie kosztować 12,3 tys. zł (cena netto, bez rabatów dla spotu 30-sek.). Dotyczy to emisji od środy do piątku, w godz. 7-10. W poniedziałki i wtorki jest taniej - cena wynosi 10,4 tys. zł.

W Trójce najdroższe reklamy emitowane są od środy do piątku w godz. 7-10 i kosztują 16,7 tys. zł. W poniedziałki i wtorki w tych pasmach cena spotu wynosi 13,4 tys. zł.

Jeszcze kilka tygodni, gdy podwyżki cen reklam od stycznia zapowiedziało RMF FM, Agencja Reklamy Polskiego Radia informowała, że nie planuje zmian cenników. Teraz tłumaczy je koniecznością dostosowania popytu na reklamy do dostępności czasu reklamowego.

Najdroższy spot w pakiecie Trójka Premium (składają się na niego Trójka, Polskie Radio 24 i Czwórka Polskie Radio) kosztuje 17,5 tys. zł (środa- piątek, g. 7-10).

Z kolei w pakiecie Trójwymiar (Jedynka, Trójka, Polskie Radio 24 i Czwórka Polskie Radio) – 28 tys. zł.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sluchalnosc-radia-w-dni-powszednie-o-poranku-rmf-fm-jedynka,7170796497512065a ##

W 2018 roku Polskie Radio osiągnęło wzrost wpływów sprzedażowych o 12,96 proc. do 336,53 mln zł oraz 15,3 mln zł zysku netto (wobec 2,79 mln zł rok wcześniej). Przychody Agencji Reklamy publicznego nadawcy poszły w górę o 13,1 proc. do 64,64 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online