Archiwum z dnia 2021.05.17
- 00:11 Rosja zamroziła bankowe rachunki Radia Swoboda
- 00:19 UOKiK przekazał do sądu odwołanie Agory ws. przejęcia Eurozetu
- 11:50 Dekada doświadczenia i know-how w polskim budownictwie – 10 lat obecności Nexity w Polsce
- 11:57 RMF FM na czele słuchalności w Białymstoku w IV kwartale 2020 i I kwartale 2021, duży spadek Trójki
- 14:00 Dörken Delta klientem Good One PR
- 14:56 TVN znów zmieni właściciela. Discovery i WarnerMedia połączą się
- 15:06 Galeria Bronowice z certyfikatem bezpieczeństwa Bureau Veritas Polska
- 15:40 Kaufland wprowadził paragony, które mają być przyjazne dla środowiska
- 18:52 Canon: urządzenia imagePRESS z nowoczesnymi funkcjami kontroli jakości i nadzoru nad wydrukiem
- 20:58 TVP Seriale liderem wśród kanałów filmowo-serialowych w kwietniu
- 21:06 Premium Mobile wprowadza taryfy 5G
- 21:38 Polska kolejny raz najbardziej homofobicznym państwem UE
- 22:10 Monika Witoń szefową marketingu i PR firmy HRK
- 22:12 a2mobile z nowymi pakietami 5G
- 22:20 Unique One organizuje loterię dla sklepów Intermarché
- 22:35 Zarząd Kino Polska TV zaproponował zerową dywidendę za 2020 r. "Bardzo duże rozczarowanie"
- 22:36 W ciągu pięciu lat liczba subskrypcji sVoD przekroczy 1,5 mld
- 22:38 Naukowcy podważają wyniki rosyjskich badań nad szczepionką Sputnik V. "Oczywiste błędy i niespójności"
- 22:39 Sport coraz częściej oglądany w internecie
- 22:40 Katarzyna Lewko szefową marketingu Oceanic
- 22:40 Jacek Sasin: Orlen przejmując PGNiG nie będzie musiał odsprzedawać części jego aktywów
- 22:41 Betclic zatrudnił do kampanii raperów Filipka i Kubańczyka (wideo)
- 22:42 E-Kiosk ze wzrostem wpływów o 8 proc. i 959 tys. zł zysku netto
- 22:43 „Szkło kontaktowe” ogląda więcej widzów niż „W tyle wizji”
- 22:44 Zmarł Wiesław Przeczek
- 22:44 Ranking WTA - Iga Świątek na 9. miejscu, najwyższym w karierze
- 22:45 Daniel Obajtek: decyzja sądu dotycząca Polska Press tak naprawdę nic nie oznacza
- 22:46 Koronawirus w polskiej ekipie na Eurowizję 2021, ceremonia otwarcia bez Rafała Brzozowskiego
- 22:46 Sylwia Miedzińska i Agnieszka Kaczmarska w Media Direction OMD
- 22:47 Wpływy reklamowe Trójki zmalały o jedną trzecią, Jedynka z ponad 50-proc. wzrostem (Top10)
- 22:48 Wpływy Merlin Group 40 proc. w dół, 2,1 mln zł straty
- 22:49 Lidl rezygnuje z usługi click&collect
- 22:49 Ewa Wachowicz, Piotr Gąsowski i Adam Borowicz w jury „Family Food Fight. Pojedynek na smaki”
- 22:49 Zaległości wobec telekomów wzrosły o 280 mln zł. Największy dług - 8 mln zł, ciąży na firmie z Mazowsza
- 22:50 Alicja Wysocka-Świtała: hasło "siostrzeństwo" stało się życzeniowe, istnieje w bańkach i kampaniach społecznych
- 22:50 Będzie fuzja Discovery i WarnerMedia, szefem David Zaslav
- 22:52 Zbigniew Jagiełło odważnymi decyzjami zmienił wizerunek PKO BP
- 22:55 Disney+ ma już przeszło 103 mln klientów, poniżej oczekiwań
- 22:55 Prof. Simon reklamuje markę maseczek, bada to rzecznik odpowiedzialności zawodowej
- 22:58 Atak na siedzibę mediów w Strefie Gazy
- 22:59 Jak żyć w e-commerce? Debata ekspercka Akademii Digitalu
- 23:02 Aleksander Mroczek i Paweł Sikora szefami zespołów Biddable i SEO w Reprise
- 23:07 Business Insider i Money.pl ze spadkami, mocno zyskał dział o2.pl (TOP 10)
- 23:09 PGNiG Termika chce zatrudnić agencję eventową na dwa lata
- 23:15 Rynek reklamy zewnętrznej w dół o ponad 35 proc. w pierwszym kwartale 2021 roku
- 23:19 E-commerce szykuje się na nowy algorytm Google (raport)