TVP Seriale liderem wśród kanałów filmowo-serialowych w kwietniu

Pozycję lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych w kwietniu 2021 roku zajęły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał CBS Europa, a liderem spadków była stacja Canal+ Family - raport Wirtualnemedia.pl.

MK
MK
Udostępnij artykuł:
TVP Seriale liderem wśród kanałów filmowo-serialowych w kwietniu
TVP Seriale

Udział kanału TVP Seriale w rynku telewizyjnym wśród wszystkich w kwietniu 2021 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zmniejszył się o 2,36 proc. do 1,36 proc. - wynika z udostępnionej portalowi Wirtualnemedia.pl analizy Havas Media Group opracowanej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.

Wiceliderem była Stopklatka. W analizowanym okresie wynik stacji wyniósł 1,17 proc., po wzroście o 4,67 proc.

Na podium znalazł się jeszcze Polsat Film, którego udział uplasował się na poziomie 0,56 proc. (w dół o 15,82 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-kanaly-informacyjne-kwiecien-2021-tvn24-tvp-info,7170194560968321a ##

Najwięcej zyskał kanał CBS Europa, który awansował z miejsca 24. na 20. Jego udział zwiększył się o 83,78 proc. do 0,14 proc.

Z kolei najwięcej straciła stacja Canal+ Family, której wynik zmalał o 46,77 proc. do 0,03 proc. udziału. W zestawieniu kanał był ostatni.

Rynek kanałów filmowo-serialowych wzrósł o 3 proc.

Sumaryczny rynkowy udział wszystkich stacji sportowych na polskim rynku (monitorowanych przez Nielsen Audience Measurement) w ostatnim miesiącu wyniósł 8,41 proc. Względem kwietnia 2020 roku wzrost wyniósł 2,62 proc.

grafika

W grupie komercyjnej 16-49 w kwietniu br. pozycję lidera oglądalności także zajęły TVP Seriale - z udziałem na poziomie 1,51 proc., po wzroście o 6,57 proc.

Drugą lokatę zajęła Stopklatka (1,15 proc. udziału; do góry o 9,01 proc.). Podium uzupełnia Polsat Film (0,80 proc.; - 10,79 proc.).

Największym wzrostem udziału, wynoszącym 109,57 proc. do 0,20 proc., pochwalił się tutaj kanał AMC. W tym ujęciu najwięcej stracił kanał AXN Spin - było to 71,83 proc. do 0,02 proc. udziału.

Łączny SHR% wszystkich stacji wyniósł 8,92 proc. (spadek o 1,84 proc.).

grafika
MK
Autor artykułu:
MK
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?