Jak żyć w e-commerce? Debata ekspercka Akademii Digitalu

19 maja startuje Akademia Digitalu, którą rozpoczyna debata ekspercka, pod tytułem „Jak żyć w e-commerce?”. Debatę poprowadzi Jarosław Juszkiewicz, dziennikarz, pasjonat technologii i polski głos nawigacji Google Maps. Ekspertami będą przedstawiciele Digitree Group, Future Mind, Interia.pl.

materiał partnerski
materiał partnerski
Udostępnij artykuł:
Jak żyć w e-commerce? Debata ekspercka Akademii Digitalu

Od ponad roku cyfryzacja nabrała dużego rozpędu, a polski e-commerce nadrobił zaległości ostatnich dziesięciu lat i dopiero zaczyna swój rajd. Jednak nic nie jest takie proste. Segment klientów biznesowych czeka ogromna zmiana, głównie za sprawą rosnącej profesjonalizacji biznesu związanej z wdrożeniami e-commerce czy automatyzacją i transformacją cyfrową.

- Ostatni rok to ciągła walka o przetrwanie, ale i rozwój biznesów w przyszłości. To codzienność związana z ogromną ilością informacji, napływających z różnych stron. Stąd pomysł na stworzenie miejsca z kompleksową wiedzą na temat digitalu i e-commerce. Ideą Akademii Digitalu, jest konfrontacja sprawdzonej wiedzy i doświadczenia z zasłyszanymi prawdami. Będziemy doradzać, ale jeszcze chętniej odradzać to, co dla biznesów jest nieefektywne. – komentuje Judyta Mojżesz-Zimonczyk, Dyrektor Marketingu Digitree Group.

Tomasz Woźniak z Future Mind, Jakub Cel z Interia.pl oraz Rafał Zakrzewski, Roman Grygierek, Krzysztof Bińkowski i Cezary Kożon z Digitree Group, już 19 maja będą mieli okazję porozmawiać na temat:

•    wyzwań i szans dla e-commerce w obliczu szybkiego rozwoju rynku,•    marketplace’ach, jako szansie do rozwoju sprzedaży i docierania do nowych kupujących na rynkach zagranicznych,•    błędach popełnianych przez e-commerce’y,•    zmianach w zachowaniach i nawykach zakupowych użytkowników.

- Czy trwająca od ponad roku pandemia Covid-19 poprawiła, czy pogorszyła sytuację na rynku e-commerce w Polsce? Z jednej strony wiele firm musiało decydować się na drastyczne cięcia kosztów i zwolnienia pracowników, z drugiej zaś dla tysięcy często małych rodzinnych biznesów przejście do digitalu stało się ostatnią deską ratunku. Odwlekane latami decyzje o przeniesieniu części, bądź nawet całości działalności do sieci zostały wymuszone przez sytuację. Jak nowa rzeczywistość, w której przyszło nam żyć wpłynęła na e-commerce? O to z pewnością zapytam naszych ekspertów. – komentuje Jarosław Juszkiewicz.

Kontynuacją debaty będzie cykl ośmiu webinarów, na temat wdrożeń e-commerce, marketing automation, marketplace’ów i digital360, opartych o case study znanych marek. Pierwszy cykl Akademii Digitalu zwieńczy wykład online Jacka Walkiewicza, psychologa i jednego z najbardziej rozpoznawalnych polskich mówców, który opowie o pełnej mocy w czasach zmian, czyli o odwadze w podejmowaniu nowych wyzwań.

Akademia Digitalu skierowana jest do wszystkich tych, którzy działając w biznesie chcą zmiany. Są gotowi odpowiadać na wyzwania dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości i potrzeb konsumentów. Są zdeterminowani do dorównania lub wyprzedzenia konkurencji. Wiedzą, czego nie wiedzą i chcą wiedzieć więcej.

Liczba miejsc ograniczona!

Patronat mediowy nad wydarzeniem objęli: Business Insider, Brief.pl, NowyMarketing.pl, MamStartup.pl, E-commerce w praktyce, Marketer+

grafika
materiał partnerski
Autor artykułu:
materiał partnerski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu