Archiwum z dnia 2021.05.18
- 00:06 Michał Brański wycofuje się ze Stomilu Olsztyn
- 00:15 UOKiK kontra Polsat. „Nasza polityka jest przejrzysta i transparentna”
- 00:16 Rada programowa Polskiego Radia wciąż bez informacji o audycie w Trójce
- 00:17 MTV 00s zastąpi VH1 Europe. „Po kanale 80s, 90s czy NickMusic czas na lata 2000”
- 00:18 Abonament radiowo-telewizyjny. Zalegającym z opłatami konto może zająć komornik
- 00:19 Trójka z największym spadkiem słuchalności w godzinach porannych. Tylko 2,3 proc. udziału
- 00:21 Tęczowa torba IKEA znów w sprzedaży. Dochód na telefon zaufania Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę
- 00:40 Odejścia dziennikarzy z Polska Press to szansa dla lokalnych mediów
- 00:44 "Sexify" robi furorę poza Polską. "Szczere historie łączą ludzi niezależnie od pochodzenia"
- 00:55 Radio 357 ma już więcej patronów niż Radio Nowy Świat
- 00:57 Rok po rozbiciu radiowej Trójki: „Jej odbudowa możliwa, ale w innym kształcie”
- 09:42 Rączki natryskowe - modny design i funkcjonalność
- 12:17 Jak zamienić zwykłą toaletę w toaletę myjącą?
- 12:56 Stolarka-mur – jak prawidłowo wykonać połączenie?
- 13:20 Wyrusz w podróż kamperem z Atrium Targówek
- 13:57 Bezpieczny transport publiczny napędzi rozwój smart city
- 13:58 Getin Bank wystartował z nową promocją: „Juniorowe kieszonkowe z Decathlon"
- 14:38 Getin Noble Bank ponownie z tytułem Best Quality Employer
- 14:44 Getin Noble Bank ponownie z tytułem Best Quality Employer
- 16:04 Poddasze idealne na lato
- 17:28 Zalando korzysta w kampanii z retargetingu na nośnikach AMS
- 17:35 Dobra Karma dla duszy i ciała tylko w Żabce
- 17:42 Taras na lata
- 18:09 Wafle Grześki w lodowej odsłonie
- 18:21 Kerris Group dla marki Jan Niezbędny
- 18:58 Firma Technics wzbogaca swoją linię produktów o dodatkowy model gramofonu
- 19:00 Firma Technics przedstawia nowy gramofon klasy podstawowej HiFi – SL-100C
- 20:10 Fantasyexpo rozwija usługę Performance Marketingu o kolejny obszar
- 20:26 Donna Tobin globalną dyrektorką marketingu i komunikacji w DDB Worldwide
- 20:26 Zmarł Tomasz Wiater, rysownik tygodnika „Nie”
- 21:44 Liz Taylor globalną szefową kreacji w Ogilvy
- 22:00 Dan Cake w kampanii zaprasza na „Kawał Pysznego Śniadania”
- 22:05 Finish zachęca do oszczędzania wody w kuchni
- 22:11 Nowy codzienny serial „Włoska rodzina” od 23 maja w TVP Kobieta
- 22:19 Samsung w kampanii „Nieskończona doskonałość” reklamuje telewizory Neo QLED
- 22:31 Biedronka walczy z ubóstwem menstruacyjnym. Vouchery za kupno podpasek czy tamponów
- 22:31 Instagram pozwoli dodać zaimki do profilu
- 22:33 Katarzyna Dorocińska na czele marketingu i komunikacji w 7R
- 22:35 „Rodzina sprawdza się w działaniu" hasłem kampanii PKO BP
- 22:35 Wirtualna Polska: wpływy 19 proc. w górę, 27,3 mln zł zysku, rekordowo wysoki kurs
- 22:36 Paweł Barski szefem komunikacji i marketingu w UNICEF Polska
- 22:37 January Ciszewski zainwestuje w LiRoyal, konopną spółkę Piotra Liroya-Marca
- 22:38 Amica promuje sprzęty parowe w akcji "Mężczyzna idealny szuka pary"
- 22:39 Lajkonik z muralem oczyszczającym powietrze
- 22:40 Członek KRRiT pisze do prezydenta ws. oskarżenia o. Rydzyka. „Jako odbiorca Radia Maryja i Telewizji Trwam”
- 22:41 Roger Federer wystąpi na French Open. „To będzie tylko przygotowanie do Wimbledonu”
- 22:41 IKEA wycofuje ze sprzedaży produkty Heroisk oraz Talrika
- 22:42 Excellence inwestuje w spółkę konopną Excellence Cannabis
- 22:42 ZUS nawiązuje współpracę z Chmurą Krajową
- 22:43 Janusz Anderman i Inga Iwasiów felietonistami „Dużego Formatu”
- 22:44 CNN zrywa współpracę z dziennikarzem, który napisał, że „świat potrzebuje Hitlera”
- 22:45 TVP1 liderem tygodnia, udany tydzień TVP2 i stacji newsowych. „M jak miłość”, „Stulecie Winnych” i „Na dobre i na złe” hitami
- 22:45 Za wzrost cen akcji na GPW małych i średnich spółek odpowiadają inwestorzy detaliczni
- 22:46 29-latek sprzedawał w internecie podrabiane zegarki światowych marek. Ponad milion zł strat pokrzywdzonych
- 22:47 Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg Tarczyna
- 22:48 Netflix cenzuruje postać LGBT w bajce "Mitchellowie kontra maszyny"
- 22:48 „Twoja twarz brzmi znajomo” w nowym paśmie zyskała 690 tys. widzów. 32,42 mln zł z reklam
- 22:49 Operatorzy płatnej telewizji będą tracić przychody mimo wzrostu liczby subskrybentów
- 22:49 Nick Jonas globalnym ambasadorem marki Dexcom
- 22:51 "Zdrowie Rano" - nowy format zdrowotny Onetu
- 22:52 Group One kupuje większość udziałów w software house LIKE.agency
- 22:53 Legimi ma 97 tys. abonentów, wpływy 71 proc. w górę
- 22:57 Startują castingi do „You can dance - nowa generacja”, program pokaże TVP
- 22:57 Santander z nowym serwisem dla firm. Przebudowana strona i nowe funkcje
- 22:58 Milena Bryła po 12 latach odchodzi z Gazeta.pl, będzie dyrektor contentu w Grupie naTemat
- 22:58 Justyna Mazur z podcastem kryminalnym "Jedno z nas zabije" na platformie TOK FM
- 22:59 W dni meczowe Euro 2020 „Panorama” tylko w TVP Info
- 23:00 Tomasz Przybek prezesem Polska Press
- 23:05 W czerwcu francuski Disneyland ponownie otworzy się dla turystów
- 23:09 Polscy bukmacherzy dają Brzozowskiemu 0,16 proc. na zwycięstwo w Eurowizji, angielscy – 26 proc.
- 23:33 Globalne przychody dentsu na początku roku niższe o 1,5 proc.
- 23:44 Dariusz Facoń szefem newsroomu Gazeta.pl
- 23:49 Krzysztof Kilian odchodzi z rady nadzorczej CD Projekt, ma go zastąpić Łukasz Wejchert
- 23:55 Wydawca „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” ze spadkiem wpływów i zysku. „Ostatni kwartał z wysoką pre-pandemiczną bazą”