Nowa kampania PKO Banku Polskiego przebiega pod hasłem „Rodzina sprawdza się w działaniu". Kampania promuje konta dla całej rodziny – PKO Konto Dziecka dla dzieci do 13. roku życia, PKO Konto Pierwsze dla osób w wieku 13-18 lat oraz PKO Konto za Zero dla klientów powyżej 18. roku życia.
W spotach pokazani są członkowie rodziny, którzy wzajemnie uzupełniają się w działaniu dzięki posiadaniu różnych rachunków osobistych w PKO Banku Polskim. Kampania w internecie potrwa do 27 czerwca br.

- W kampanii przede wszystkimi chcemy pokazać jak wygodne jest posiadanie kont dla całej rodziny w jednym banku. Mamy tatę realizującego przelew z poziomu aplikacji za pomocą komunikatu głosowego, mamę chwalącą szybkość przelewu na telefon BLIK, nastoletnią córkę płacącą kurierowi smartfonem oraz młodszego syna korzystającego samodzielnie z aplikacji PKO Junior zamiast tradycyjnej świnki skarbonki. Wszystkie zaprezentowane konta są bezpłatne i poprawiają komfort członków rodziny, ponieważ przelane środki są dostępne od razu na rachunku odbiorcy. Wszystko dzięki temu, że każdy ma swoje konto osobiste w jednym banku - podkreśla Marek Kozłowski, dyrektor biura komunikacji marketingowej PKO BP.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/pko-bp-pozyczka-gotowkowa-online-oprocentowanie-reklama ##

Działania reklamowe obejmują internet i telewizję. Za pomysł kreatywny i przygotowanie materiałów reklamowych odpowiedzialna jest agencja Artegence, a za produkcję spotów - dom produkcyjny House Media. Za budżet mediowy PKO BP odpowiada Havas Media.











