Archiwum z dnia 2021.08.30
- 03:02 Zalando rozwija ofertę kategorii Designer o nowe marki
- 14:24 Nowa szczoteczka soniczna do zębów EW-DC12 firmy Panasonic
- 14:34 Jeszcze bogatsze doświadczenia smakowe z naszą nową najdelikatniejszą czekoladą Milka Delicate Dark
- 15:06 LODOWA UCZTA NA POŻEGNANIE LATA Z LODAMI GRZEŚKI
- 16:11 Rodzice: Nigdy więcej zamykania szkół!
- 17:23 „Pismo” rusza z projektem online „Czytanie wody: Wisła”
- 18:14 Systemowość oświetlenia, czyli perfekcja na miarę potrzeb
- 18:36 Wyzwania MŚP w zarządzaniu cashflow
- 18:58 Lipova Living - zanurzone w zieleni osiedle premium
- 21:44 RMF FM liderem słuchalności we Wrocławiu. Radio ZET awansowało na podium
- 22:25 Plus na Kartę tańszy o połowę w nowej promocji
- 22:33 IKEA otworzyła zielony sklep w Wiedniu
- 22:34 Maffashion i Wojtek Sokół reklamują składanego Samsunga (wideo)
- 22:35 Joanna Dzikowska redaktorką projektu „Witamy w Polsce” „Gazety Wyborczej”
- 22:36 Kibice potwierdzają swoje kompetencje w kampanii STS „Jesteś gotowy. Możesz wygrywać”
- 22:37 Viaplay będzie pokazywać ligę włoską piłkarek nożnych
- 22:38 Sąd Najwyższy zlikwidował niezależne Białoruskie Stowarzyszenie Dziennikarzy
- 22:39 Nowe reklamy rabrandingowe Plusa, Polsatu i Polsat Go z Mecwaldowskim, Braciakiem i Ibiszem (wideo)
- 22:40 Player.pl jesienią z nowymi serialami i programami. "Prime time trwa u nas całą dobę"
- 22:41 Nadal duże zainteresowanie mszami świętymi w TVP1
- 22:41 Polacy chcą wyższych podatków dla zagranicznych firm działających w Polsce
- 22:41 Zmarł Lee "Scratch" Perry. Legendarny muzyk, piosenkarz i producent
- 22:42 Rośnie zainteresowanie transmisjami mszy świętej w Polsat News
- 22:42 Nowy serial komediowy „Co robimy w ukryciu 2” od 3 września w HBO GO (wideo)
- 22:43 Z Allegro.pl odchodzi chief commercial officer Damian Zapłata
- 22:43 Jesienią w RMF Classic konkurs na 18. urodziny, audycje o muzyce filmowej i Łukasz Wojtusik
- 22:44 Wyborcza.pl z prenumeratą solidarnościową „na ratunek uchodźcom"
- 22:45 Wrzesień na Netfliksie serialami stoi. Wraca "Dom z papieru", "Sex Education" i "Lucyfer"
- 22:48 Agora dzięki wsparciu państwa oszczędziła 3,4 mln zł na pensjach i składkach ZUS-owskich
- 22:48 Joaquin Phoenix w filmie Mike’a Millsa „C’mon C’mon”
- 22:49 Właściciel Mango TV bez 10 proc. wpływów i 159 pracowników, a z 26 mln zł straty
- 22:49 Apple idzie na ugodę z deweloperami. Zapłaci 100 mln dolarów
- 22:49 Radiowa Trójka z wizerunkową kampanią „Nie odwracamy kota ogonem”
- 22:50 Jak działają afgańskie media? Ekspert: "Nie ma pewności, czy na wizji nie zobaczymy wyłącznie mężczyzn"
- 22:50 Twożywo, Aplan Media i Fabryka Komunikacji Społecznej chcą promować system e-TOLL
- 22:52 Mexad, Five Media, DSK walczą o obsługę mediową Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej
- 22:52 Ostatni turniej Wielkiego Szlema na antenach Eurosportu i w Playerze
- 22:53 ClickAd z najniższą, 3-proc. prowizją w przetargu Ministerstwa Rozwoju
- 22:53 Partner of Promotion, Sigma Bis, Personal PR i Five Media chcą pracować dla Urzędu Transportu Kolejowego
- 22:54 Telewizja Republika w naziemnej telewizji cyfrowej w Warszawie i Wrocławiu
- 22:55 Wydawca Kwejka, Jbzd i Sadistic: wpływy 27 proc. w dół, strata zmalała o 700 tys. zł
- 23:03 Hebe sprzedaje żele "Siki Weroniki" i „Różowy w ch**”. "Przykuwają uwagę"
- 23:05 Pospieszalski odpowiada Kurskiemu: „Nie wykluczyłem się sam z TVP”
- 23:09 Prokuratura w Mielcu przejęła sprawę wybuchu samochodu Ekipy Friza
- 23:33 Aplikacja Kamila Durczoka startuje 1 września. „To będzie miejsce awantury toczącej się według reguł”
- 23:33 Czy Viaplay odsprzeda sublicencję do meczów Legii w Lidze Europy? W ustawie mowa o obowiązku „nadawcy tv”
- 23:40 Aflofarm i USP Zdrowie zmniejszyły wydatki reklamowe, mocno w górę budżety Euro-Netu, Ferrero i Media Expert (Top10)
- 23:48 Andrzejowi Poczobutowi przedłużony areszt o trzy miesiące. "Umrze w więzieniu, niż poprosi Łukaszenkę o łaskę"
- 23:55 Telewizja Polska zbuduje nową siedzibę TVP Info