Twożywo, Aplan Media i Fabryka Komunikacji Społecznej chcą promować system e-TOLL

Agencje Twożywo, Fabryka Komunikacji Społecznej, Aplan Media oraz YC Spółka z Filmokracją chcą pracować przy zleconej przez Ministerstwo Finansów kampanii promującej nowy system poboru opłat autostradowych dla pojazdów lekkich w ramach projektu e-TOLL - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Twożywo, Aplan Media i Fabryka Komunikacji Społecznej chcą promować system e-TOLL

System ten umożliwia opłacanie przejazdów na płatnych odcinkach autostrad Konin-Stryków (A2) i Wrocław – Sośnica (A4) przez samochody osobowe. Ponadto systemem objęta została sieć dróg płatnych dla pojazdów ciężarowych.

W przetargu na kampanię promującą e-TOLL oferty złożyły agencje: Twożywo (z ceną 650,1 tys. zł), Fabryka Komunikacji Społecznej (570,7 tys. zł), Aplan Media (619,3 tys. zł), YC Spółka z Filmokracją (651,9 tys. zł).

W ramach planowej kampanii mają zostać zrealizowane spot reklamowy, key visuale oraz akcja na nośnikach zewnętrznych.

Zwycięska agencja będzie pracowała z ministerstwem do grudnia br. Resort nie przewiduje zwrotu kosztów udziału agencji w postępowaniu.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"