Archiwum z dnia 2021.10.07
- 09:19 Rygiel o długości 4m? Z Aluprof to możliwe
- 10:54 Ogrodzenie – budujemy zgodnie z prawem
- 11:58 Uwolnij książki z Galerią Bronowice! Trwa akcja bookcrossingowa
- 12:28 Dlaczego konsumenci sięgają po sezamki?
- 12:48 Busnex prezentuje polskim przedsiębiorcom elektryczne minibusy dostawcze EC35
- 13:14 Przyjemnościowe nagrody do wygrania w Loterii Przyjemności marki Solidarność
- 13:28 Przebudzenie designu – podsumowanie targów Supersalone 2021 w Mediolanie
- 13:29 Siłownik jak czapka-niewidka? Niewidoczny napęd do bramy
- 14:09 Spotkanie z koszykarkami AZS UMCS Lublin w VIVO! już 8 października
- 16:15 Roca sprzedała swój dział płytek meksykańskiej Grupie Lamosa
- 16:54 W duchu less waste – metamorfoza mieszkania dla studentów
- 22:13 RMF FM zdecydowanym liderem w Olsztynie, VOX FM wyprzedziło Radio ZET
- 22:22 Tabasco wypromuje Anker Innovations
- 22:33 Łukasz Drywa head of social media w K+PR
- 22:33 Błażej Spychalski: z kancelarii prezydenta do Orlenu
- 22:35 Przedstawicielka administracji Joe Bidena: nie doszło do zmiany zachowania rosyjskich hakerów
- 22:36 Interia łączy serwisy Nowe Technologie Interia, Menway i Geekweek
- 22:37 Żabka otwiera kolejne bezobsługowe sklepy
- 22:37 Sieć 5G w Play dostępna w 700 miejscowościach
- 22:39 Do „Wprost” wróciła Eliza Olczyk, w redakcji Katarzyna Świerczyńska i Klaudia Zawistowska
- 22:39 TikTok z serią autopromocyjnych podcastów, prowadzącym Artur Kurasiński
- 22:39 Publicon: dołączyli Naskręski, Szozda i Wyborska, Marta Pacuła partnerem
- 22:40 Spółka Softbanku kupiła obligacje eobuwia za 500 mln zł
- 22:40 Senat: komisje za uszczelnieniem handlu w niedziele przy niższym limicie usług pocztowych
- 22:41 Robert Lewandowski w wirtualnej przymierzalni i reklamach nowej kolekcji 4F
- 22:41 Z Digitree Group odchodzi dyrektor marketingu Judyta Mojżesz-Zimonczyk
- 22:41 Instagram zmienia zasady działania IGTV i wprowadza wspólny format wideo
- 22:41 Xiaomi: polska premiera smartfonów z serii 11, tabletu Pad 5 i opaski Mi Smart Band 6 NFC (wideo)
- 22:42 Volvo Car Poland kontynuuje współpracę z agencją digitalową White Bits
- 22:42 Agnieszka Więdłocha i Maciej Stuhr w reklamach Nice to Fit You
- 22:42 RPO domaga się wyjaśnień ws. zatrzymania Rafała Ziemkiewicza i odebrania mu leków
- 22:43 Robert Mazurek skłonił autora hejterskiego wpisu do wpłaty na cel charytatywny
- 22:43 Kantar będzie testować kreacje reklamowe w mediach cyfrowych
- 22:43 Netflix usuwa niektóre sceny z serialu "Squid Game". Pokazano w nich prawdziwe numery telefonów
- 22:44 „Gazeta Wyborcza” uruchamia 32. serwis lokalny. Tym razem o Elblągu
- 22:44 Ruszyła kampania rebrandingowa innogy Polska
- 22:45 Allegro z nową kampanią chce dotrzeć do młodych (wideo)
- 22:45 Pracownicy Kauflandu i Lidla z dodatkiem za pracę w niedzielę
- 22:45 Potrzebna agencja do ogólnopolskiej kampanii o HIV/AIDS
- 22:46 OLX zmienia regulamin pod kątem walki z pseudohodowlami zwierząt
- 22:47 Podczas awarii Facebooka 70 mln osób dołączyło do użytkowników komunikatora Telegram
- 22:47 Poszukiwani projektanci identyfikacji wizualnej Pałacu Saskiego
- 22:47 ZUS zapewnia, że nie będzie prosił banków i operatorów sieci komórkowych o dane klientów
- 22:48 Google wprowadzi obligatoryjną weryfikację dwuetapową dla użytkowników
- 22:48 Szefowa newsroomu Muzo.fm przeszła do Polsat News
- 22:48 Logo Euro 2024 ma podkreślać różnorodność
- 22:48 Graal w jesiennej kampanii zachęca do jedzenia ryb
- 22:49 Krzysztof Dłużniewski szefem marketingu Jokr
- 22:49 Wielki wyciek danych na Twitchu. Udostępniono cały kod źródłowy platformy
- 22:49 We wrześniu Polacy kupili o 11 proc. mniej nowych aut klasy premium. Liderem BMW
- 22:50 RPP podwyższyła stopy procentowe. "To cykl a nie jednorazowe dostosowanie"
- 22:51 Michał Adamczyk nie musi usuwać z Twittera wpisu o Romanie Giertychu
- 22:52 Internetowy second hand, w który zainwestowali Lewandowski i szef Maspexu, chce wejść na giełdę, ma połączyć się z Groclinem
- 22:53 422 tys. widzów nowego cyklu „Pełny obraz” w TVP1
- 22:53 Remigiusz Mróz sprzedał prawa do ekranizacji „Czarnej Madonny”, powstanie serial fabularny
- 22:54 Zaskakująca propozycja rządu Słowenii. Powstanie unijny Netflix?
- 22:54 Polacy przenieśli do innych sieci ponad 300 tysięcy numerów w trzy miesiące
- 22:55 Spółka BCAST ze zgodą na emisje testowe w DVB-T2/HEVC w Gdańsku
- 22:59 Burda będzie wydawać magazyn „Ucz Się i Baw z TVP ABC”
- 23:00 Allegro wyprzedziło Wirtualną Polskę, w dół Radiozet.pl i mobilne OLX (Mediapanel z września)
- 23:01 Agnieszka Kamińska: Polskie Radio liderem cyfryzacji w Polsce
- 23:02 TVN24 na czele oglądalności, duży spadek Polsat News we wrześniu. Udany debiut Wydarzenia24
- 23:03 20 proc. klientów płatnej telewizji myśli o rezygnacji z usług. Chcemy płacić za HBO, Discovery Channel i National Geographic
- 23:09 Marcin Szypszak wicedyrektorem TVP3 ds. programowych
- 23:22 Nowy serial „Bracia” jesienią 2022 roku w Polsacie. Stramowski, Kościukiewicz, Królikowski i Rozbicki w obsadzie
- 23:44 W Radiu 357 rusza głosowanie na listę i pojawią się parodie reklam. Stacja szykuje też koncert LP357
- 23:50 Ramówka Trójki w piątek trafia pod obrady rady programowej Polskiego Radia
- 23:55 2,27 mln gospodarstw domowych może stracić dostęp do telewizji. „W kwietniu może dojść do małej katastrofy”