TVN24 na czele oglądalności, duży spadek Polsat News we wrześniu. Udany debiut Wydarzenia24

Liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych we wrześniu br. było TVN24. Największym wzrostem pochwalić się mogła nowa stacja Wydarzenia24 (która względem Superstacji zanotowała wzrost o 542 proc.), a największy spadek odnotował kanał Biznes24 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

MK
MK
Udostępnij artykuł:
TVN24 na czele oglądalności, duży spadek Polsat News we wrześniu. Udany debiut Wydarzenia24

Średni dobowy udział TVN24 we wrześniu 2021 roku wyniósł 5,06 proc., po wzroście względem analogicznego okresu rok wcześniej o 1,91 proc. - wynika z udostępnionej portalowi Wirtualnemedia.pl analizy Havas Media Group opracowanej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.

Drugie było TVP Info. Średni miesięczny wynik kanału wyniósł 4,04 proc. (po spadku o 1,46 proc.).

Polsat News w dół o 23 proc.

Kolejną pozycję zajął kanał TVP3 z udziałem na poziomie 0,95 proc. Jego wynik względem analogicznego okresu zeszłego roku spadł o 8,70 proc.

Czołową piątkę uzupełnia TVN24 BiS, którego udział wyniósł 0,46 proc. (do góry o 10,86 proc.).

Średni rynkowy udział kanału Wydarzenia24 we wrześniu br. wyniósł 0,28 proc. Stacja względem nadawanej we wrześniu ub.r. Superstacji zanotowała wzrost o 541,86 proc. (największy w zestawieniu) i awans w rankingu o dwie lokaty.

Ostatnia była stacja Biznes24, która odnotowała największy spadek w zestawieniu - wynoszący 30 proc. do 0,007 proc. udziału. Kanał nadaje od marca ub.r.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wiadomosci-lider-programow-informacyjnych-wrzesien-w-dol-kto-oglada-fakty,7170108311734401a ##

Największy udział (5,52 proc.) wśród grup kanałów newsowych we wrześniu br. miała Telewizja TVN, mająca w portfolio stacje TVN24 oraz TVN24 BiS i notująca wzrost o 2,59 proc. Kanały wyprzedziły anteny newsowe Telewizji Polskiej, których udział zmniejszył się o 2,92 proc. do 4,98 proc. (łączne dane dla TVP Info i TVP3).

Rynek kanałów informacyjnych spadł o 2 proc.

Łączny rynkowy udział wszystkich dostępnych na rynku stacji informacyjnych we wrześniu 2021 roku wyniósł 12,48 proc. Było to o 1,54 proc. mniej niż we wrześniu 2020 roku.

grafika

TVN24 na czele również w 16-49

Wśród widzów w grupie komercyjnej (16-49) na pozycji lidera wśród stacji informacyjnych we wrześniu 2021 roku też znalazło się TVN24 z wynikiem 3,01 proc., po wzroście o 6,93 proc.

Drugie miejsce utrzymało TVP Info. Stacja miała 1,67 proc. udziału, po spadku o 7,64 proc. Udział trzeciego Polsat News wyniósł 1,25 proc. (spadek o 20,23 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/polsat-news-mux-4-koniec-emisji-jak-odbierac,7170123628050561a ##

Największy spadek - wynoszący 50 proc. - odnotowały tutaj dwie stacje Biznes24 i Telewizja wPolsce.pl. Wynik pierwszej z nich zmniejszył się do 0,01 proc., a drugiej - do 0,005 proc.

Spośród grup kanałów informacyjnych liderem wśród widzów w wieku 16-49 lat też był TVN. Stacje tej grupy miały tutaj 3,30 proc. udziału, po wzroście o 7,24 proc.

Wszystkie stacje newsowe w tym ujęciu miały 7,08 proc. udziału w rynku, po wzroście o 1,03 proc.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji