Archiwum z dnia 2023.01.23
- 09:56 Geberit zaprasza na 4 Design Days
- 11:30 Keep the vibes going, czyli casualowa kolekcja marki Jack Wolfskin – Campfire
- 11:58 Piątnica w nowej kampanii promuje dwa nowe warianty Serka Wiejskiego
- 14:16 WORKATION – NAJNOWSZY TREND W WYJAZDACH – PUŁAPKA DLA PRACOWNIKA CZY OKAZJA?
- 14:46 Cele finansowe w dobie wysokiej inflacji, czy są możliwe? Porady na Nowy Rok
- 15:11 Język inkluzywny w organizacjach – konieczność czy „babska” fanaberia?
- 16:36 Narty w liczbach, czyli ile kosztują ferie we Włoszech
- 16:42 XILO MINI – moc światła w mikroskali
- 18:47 Kryzys to katalizator szans. Nobonobo podsumowuje 2022 rok
- 21:30 Netflix produkuje nowy serial dla nastolatków na podstawie serii książek „Geek Girl” Holly Smale
- 21:31 Szef byłego właściciela TVN w radzie dyrektorów Warner Bros. Discovery
- 21:32 Hotel Verte klientem agencji 2increatives
- 21:35 290 tys. widzów drugiej edycji „40 kontra 20” w TVN7
- 21:40 Twitter zwolnił 70 proc. pracowników. Elon Musk zapowiada nowe funkcjonalności
- 21:41 Portale TVN24 i Polsat News z większą przewagą nad TVP.info, BBC ma więcej użytkowników niż TV Republika
- 21:41 Koniec piractwa IPTV? Komisja Europejska chce walczyć z procederem
- 21:42 ZAiKS powołał Zespół Reklamacji
- 21:43 Zmiany w panelu telemetrycznym Nielsena
- 21:43 4 kanały telewizyjne znowu dostępne w Viaplay
- 21:44 Zoom TV wiosną bez nowej edycji programu „Magia nagości. Polska”
- 21:44 Część krajów europejskich z ujednoliconym początkiem list na dekoderach
- 21:44 Google obawia się ChatGPT. Twórcy giganta wezwani na pomoc
- 21:44 Monika Banas-Jankowska jako head of growth w Sanofi
- 21:44 Teads Attention Program już w Polsce: Udana współpraca z The Kraft Heinz Company
- 21:44 Kwasy omega-3 mogą chronić nerki
- 21:45 TVN wiosną pokaże ostatni sezon „Chyłki”. Emisja w poniedziałki
- 21:46 Dorota Chociszewska dyrektorką marketingu w Torf Corporation
- 21:46 W 2022 roku codzienne zakupy zdrożały w średnio o 19,1 proc.
- 21:46 Beata Pawlikowska: dostawałam groźby, podejmę kroki prawne w celu oczyszczenia dobrego imienia
- 21:47 Shopee wydało na reklamy 138 mln zł. Dwa razy mniej niż Allegro, dwa razy więcej od Amazona
- 21:47 Dzięki pakietowi z reklamami rośnie dzienny wskaźnik rejestracji na Netfliksie
- 21:47 Poczuj moc hybrydowego Playout-u
- 21:47 Trendy i wyzwania 2023 roku według Patrycji Koteckiej z Link4
- 21:49 Reklamy mniej wizerunkowe. Motoryzacja i nieruchomości ograniczą wydatki, handel odporny na inflację
- 21:49 Kancelaria premiera szuka pośrednika do zakupu reklam w prasie
- 21:49 Walka o surowce może być elementem kosmicznej rywalizacji USA i Chin
- 21:50 W telewizji Nina Terentiew spędziła 52 lata. I jeszcze z niej nie odchodzi. "Nadal będą liczyć się z jej zdaniem"
- 21:50 Blisko 75 tys. zł za reklamę przy "Faktach" w TVN
- 21:51 SkyShowtime ma być tańszy niż HBO Max i Disney+
- 21:53 Maciej Świrski oddelegował do kontroli w KIM Katarzynę Kosakowską. „Docelowo będzie szefową Instytutu"”
- 21:54 Google zwolni 12 tys. pracowników. „Zatrudnialiśmy z myślą o innej rzeczywistości gospodarczej”
- 21:54 Polska spółka Microsoftu dalej rośnie: zarobiła na czysto 20 mln zł więcej
- 21:55 Kolejna edycja „Milionerów” od 27 lutego w TVN
- 21:55 Poznański multipleks DAB+ z większym zasięgiem
- 21:57 Znany propagator pseudomedycyny Jerzy Z. stanie przed sądem za sprzedaż produktów leczniczych bez zezwolenia
- 21:57 Nowy sezon „Szansy na sukces” wiosną w TVP. Doda gościem, program zmienił reżysera
- 22:00 Ringier Axel Springer Polska zamyka serwis Komputer Świat Plus
- 22:14 Planujesz fotowoltaikę? Koniecznie zacznij od rekuperacji!
- 22:19 TVP wiosną bez tanecznego show z udziałem seniorów
- 23:00 Motor-Press Polska zamyka magazyny drukowane. Przez dwa lata miało 2,5 mln zł straty
- 23:52 Sylwia Chada po ponad dwóch latach pracy odeszła z TikToka