Agencja wspiera projekt strategicznie i jest odpowiedzialna za obsługę mediów społecznościowych, prowadzenie kampaniireklamowych, projekt strony internetowej Verte, produkcję sesji zdjęciowej i branding restauracji KUK.
Współpraca została nawiązana w wyniku złożenia oferty. Za obsługę klienta odpowiadają Yanina Trapachka (co-founder & creativedirector), Adrianna Kruszewska (creative social media specialist) i Agata Stykowska (oroject manager), koordynujące pracę zespołu2increatives, przy dodatkowym wsparciu Pion Studio (fotografia), i Paris Hendzel Studio (strona internetowa).
- Współpraca z Autograph Collection przy projekcie Verte oraz KUK to dla nas ogromne wyróżnienie. Jesteśmy dumni, że mogliśmywspółpracować z obiektem jeszcze na etapie powstawania i wspierać go strategicznie pod każdym kątem. Ta kooperacja znacznie wpłynęła na określenie kierunku rozwoju agencji i naszych celów na najbliższe lata. Umacnia ona naszą potrzebę i chęć pracy z markami już od etapu powstania oraz kreowania idei - mówi Yanina Trapachka, founder & creative director 2increatives.

Verte to pierwszy hotel z kolekcji Autograph Collection sieci Marriott International w Polsce. Znajduje się on w Pałacu Branickich i Szaniawskich, na warszawskiej starówce.











