Archiwum z dnia 2023.02.21
- 01:00 Radio ZET na celowniku szefa KRRiT: chce je ukarać z tego samego paragrafu, co Tok FM i TVN
- 01:05 Telewizyjne targi Showcase BBC
- 08:05 Ziya Pariltili dołączył do zarządu MediaMarktSaturn Polska
- 08:15 Czytniki linii papilarnych. Jaki model sprawdzi się w domu, jaki w bloku, a jaki w firmie?
- 08:32 Do jakich łazienek pasują złote baterie?
- 11:00 REGENERACJA PO ZIMIE DLA CIAŁA I DUCHA – SKORZYSTAJ Z GOTOWYCH ROZWIĄZAŃ
- 11:11 Design z poszanowaniem tradycji – projekt luksusowego hotelu w Szklarskiej Porębie
- 11:59 Mycie szyb czystą przyjemnością z SIDOLUX! Polki przetestowały linię płynów do mycia szyb i luster. Przedstawiamy wyniki badań
- 15:12 Platforma wchodząca w skład Vercom wspomogła zbiórkę ponad 1,3 mln zł dla WOŚP
- 15:37 Nick Vujicic, autor bestselleru "Bez rąk, bez nóg, bez ograniczeń!" w marcu odwiedzi Polskę!
- 15:46 Naturalnie i z klasą. Apartament w stylu mid century modern
- 17:19 Przelewy „do skarbówki i kontrahentów” trafiały na jego konta. Pracownik koncernu IT wyłudził 13 mln zł
- 20:03 Ogłoszono listę przewodniczących jury Young Creatives Cannes 2023
- 21:25 Bartłomiej Regucki wraca do Grupy Eura7
- 21:30 "Siostry, miałam objawienie!" w reklamie Melisany Klosterfrau
- 21:33 Małgorzata Strzępa digital content strategy managerką w Performance Media
- 21:34 Ziya Pariltili w zarządzie MediaMarktSaturn Poland
- 21:38 SEC Newgate CEE wchłania SEC Newgate Polska
- 21:40 Empik daje 6 mln zł za resztę e-Muzyki i Going
- 21:41 HBO Max robi czystki w swojej ofercie
- 21:42 UOKiK bez interwencji ws. mniejszych opakowań produktów. „Możemy doradzić konsumentom, aby dokładnie czytali etykiety”
- 21:42 Polskie Radio i Poczta Polska będą wspólnie edukować i promować
- 21:42 Pierwszy stacjonarny sklep Lush w Polsce otwarty
- 21:43 PepsiCo odświeża markę 7Up, pierwszy raz od siedmiu lat. Nowe logo i „New Get Up, Same 7UP”
- 21:43 Nowy serial „Emigracja XD” od 17 marca w Canal+
- 21:43 Joanna Dziwisińska po 6 latach odchodzi z Mediabrands
- 21:44 TVP organizuje 3. Festiwal Kultury Narodowej "Pamięć i Tożsamość”
- 21:44 Główna bohaterka serialu „Sex Education” Netfliksa zniknie w piątym sezonie
- 21:44 Szef marki w Procter&Gamble: duże budżety reklamowe niekoniecznie są lepsze
- 21:44 Olive Media pracuje dla Polskiej Organizacji Turystycznej
- 21:45 Prywatne stacje radiowe wyemitują „Give Peace a Chance” na rocznicę wojny w Ukrainie
- 21:45 W sklepach Żabka będzie można założyć konto w banku BNP Paribas
- 21:46 “It’s Time! It’s SkyShowtime”. Kampania serwisu potrwa kilka tygodni
- 21:47 David Zaslav z WBD, Andy Jassy z Amazona, Tim Cook z Apple wśród najbardziej przepłacanych dyrektorów generalnych
- 21:47 „Kuchenne rewolucje 26” od 2 marca w TVN
- 21:47 Coraz więcej osób chce kupować towary z odroczonym terminem płatności
- 21:48 77 tys. zł za reklamę przy "Faktach" w TVN
- 21:48 Sigma Bis i Media Group chcą kupować dla kancelarii premiera reklamy w prasie
- 21:48 Bukmacher eWinner znika z rynku. To sponsor ligi piłkarskiej i żużlowej
- 21:49 AMC Networks obniży wydatki na filmy i seriale o 20 proc.
- 21:49 Browary ścięły wydatki reklamowe w radiu o 95 proc. Kompania Piwowarska przed Grupą Żywiec
- 21:49 Pracodawcy mogą wprowadzić kontrolę trzeźwości pracowników
- 21:49 Youtuber kupił Ferrari tylko po to, żeby je zniszczyć. Chciał zakpić z pozwów firmy
- 21:52 Justyna Bryszewska prowadzącą „TVP Info Flesz”
- 21:52 TTV szykuje kobiecą wersję programu „Kanapowcy”
- 21:53 InPost uruchomił własny sklep internetowy
- 21:53 Joe Biden w Kijowie. "Tej wizyty nie da się do niczego porównać"
- 21:54 Zmarła Joanna Jureczko-Wilk z „Gościa Niedzielnego”
- 21:54 Na wojnach się zarabia. "Polska może to wykorzystać"
- 21:55 2,03 mln widzów „The Voice Senior 4” w TVP2
- 21:56 Polska Press trafiła pod lupę Rzecznika Praw Obywatelskich
- 21:58 Izabela Janachowska nie wraca do TVN, jesienią Polsat pokaże drugi sezon „Ślubnego pogotowia”
- 21:59 Większość wydatków Viaplay na prawa do transmisji sportowych przypada na Polskę
- 22:05 „Uczta” sanah najpopularniejszym polskim albumem 2022 roku. Radiowym hitem przebój „Where Did You Go"
- 22:33 „Polityka” najchętniej kupowanym tygodnikiem opinii. Sprzedaż „Newsweek Polska” na poziomie 59 tys. egz.
- 23:10 Telewizja Polska zapłaci Emitelowi 276 mln zł za emisję na MUX-6
- 23:29 Facebook i Instagram z płatnymi subskrypcjami. „Decyzja o monetyzowaniu profili podjęta w trudnych realiach”