“It’s Time! It’s SkyShowtime”. Kampania serwisu potrwa kilka tygodni

Od 14 lutego serwis streamingowy SkyShowtime dostępny jest na kolejnych ośmiu europejskich rynkach, w tym w Polsce. Wprowadzeniu platformy do naszego kraju towarzyszy szeroko zakrojona kampania marketingowa pod hasłem „It’s Time! It’s SkyShowtime”, która potrwa kilka tygodni.

PP
PP
Udostępnij artykuł:

Celem akcji jest budowanie świadomości marki, zakomunikowanie promocji cenowej towarzyszącej premierze serwisu, jak również podkreślenie bogatej oferty programowej, na którą składają się filmy i seriale z pochodzące z takich kultowych hollywoodzkich studiów i od takich dostawców jak Universal Pictures, Paramount Pictures, Nickelodeon, DreamWorks Animation, Paramount+, Showtime, Sky Studios i Peacock.

- W Polsce do kampanii wyselekcjonowane zostały media, dzięki którym moment premiery serwisu uzyska ogólnokrajowy zasięg i pozwoli dotrzeć z komunikacją o bogatej bibliotece platformy do jak najszerszego grona użytkowników - informuje Wirtualnemedia.pl biuro prasowe SkyShowtime.

Duża część kampanii SkyShowtime opiera się na reklamie outdoorowej - zarówno standardowej (billboardy i citylighty w ośmiu największych miastach w Polsce), jak i niestandardowej (murale i oklejenie tramwajów w największych miastach w Polsce, w Warszawie wykorzystanie także siatek wielkoformatowych). W kampanii znalazły się również elementy reklamy digitalowej z wykorzystaniem ekranów przy centrach handlowych w całej Polsce oraz ekranów w przejściu podziemnym na stacji metra Świętokrzyska.

grafika

W kampanii wykorzystywany jest także spot reklamowy emitowany w kanałach trzech największych grup telewizyjnych w Polsce (Telewizja Polsat, TVN Warner Bros. Discovery i Telewizja Polska), a także w największych sieciach kinowych (Helios, Multikino i Cinema City) oraz stacjach radiowych, wybranych portalach horyzontalnych (WP, Onet) i tematycznych, jak również w mediach społecznościowych.

Kampania potrwa kilka tygodni. Przygotowana została przez wewnętrzny dział kreatywny SkyShowtime we współpracy wykonawczej z agencjami Blacklist oraz Men in Green. Za zakup oraz planowanie mediów odpowiada dom mediowy Mets.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online