Archiwum z dnia 2023.10.27
- 01:00 Wydawnictwo Bauer z mniejszym zarządem. Odchodzi Monika Krokiewicz
- 13:35 Całodniowa transmisja z 8. Mistrzostw MMA na YouTube
- 14:03 „Zielone” ogrzewanie podłogowe spod znaku eko
- 14:46 „POD JABŁONIĄ” – NOWA SERIA FILMÓW ORAZ PREMIEROWY SEZON SERIALU „ŚLEDZTWO PROWADZI WATZMANN” W ROMANCE TV
- 15:57 Siedzenie równie szkodliwe jak palenie. Nowa definicja krzesła
- 16:06 Kotły gazowe wracają do gry
- 16:11 WeCom PR partnerem Sustainable Investment Forum Poland (POLSIF)
- 16:20 Otyłość i kontrola wagi według medycyny chińskiej
- 17:27 Żabka otworzyła swój 10 000. sklep
- 17:50 „Normalne, to czuć się dobrze” – przekonuje marka Biowen. Twarzą kampanii Mądra Babcia
- 22:06 Rusza wielka akcja policji na Wszystkich Świętych. Uważaj, żeby nie dostać mandatu
- 22:10 Palikot oburzony porównaniem do Amber Gold. Jego spółki ujawniły swoje wydatki
- 22:22 RMF FM nowym liderem we Wrocławiu w II i III kwartale, wyprzedziło TOK FM
- 22:33 Dominika Czerwińska-Lemieszek dyrektorką sprzedaży reklam „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl w regionie wrocławskim
- 22:41 Upadek gazowego imperium
- 22:43 Fonia kupuje marketingową część Selectivv
- 22:43 Apple TV+ rezygnuje z serialu „Metropolis” nawiązującego do kultowego filmu science-fiction z 1927 roku
- 22:43 Tai chi może spowolnić objawy choroby Parkinsona
- 22:44 Podwyżki dla części klientów Canal+ Polska
- 22:44 "Pstrąg Pyszna Sztuka" - przekonuje Pascal Brodnicki
- 22:45 Biedronka za rok pojawi się na Słowacji. W Polsce wyzwaniem „agresywne działania Lidla”
- 22:46 Bedoes w kampanii społecznej fundacji Martyny Wojciechowskiej
- 22:46 Łukasz Janowski i Piotr Nogal założyli agencję reklamową Esperienza Creative Technology
- 22:46 Koniec „Polskich biesiad” w TVP2
- 22:47 Paulina Matuszkiewicz na czele sprzedaży w agencji LifeTube
- 22:47 Eutelsat ze spadkiem przychodów wideo. Rekordowo niska cena akcji
- 22:47 Ziemia rolna w Polsce podrożała o 27 proc.
- 22:48 Justtag Group przejmuje Relevant Audience z Finlandii
- 22:49 Polska agencja GPD z kampanią dla niemieckiego Lidla
- 22:49 Spada popularność telewizji satelitarnej i kablowej. Naziemna i OTT zyskują
- 22:50 Grupa Cyfrowy Polsat przeniesie się do chmury Google'a. Będzie sprzedawać mu prąd
- 22:51 Jakie są zarobki w największych firmach technologicznych? Od 29 dolarów za godzinę do 718 000 dolarów rocznie
- 22:52 Holding Palikota chce usunięcia grupy facebookowej z jego wierzycielami
- 22:53 Apel redaktorów 200 czasopism medycznych: aktualna sytuacja to globalny stan zagrożenia zdrowia
- 22:53 Nowości w Mapach Google: trasy w Immersive View, nowe funkcje sztucznej inteligencji
- 22:54 Opozycja odzyskuje regionalne rozgłośnie Polskiego Radia: wyraźnie mniej czasu dla rządu
- 22:54 Skandynawski thriller w polskich dekoracjach. Recenzja serialu „Krew” dostępnego na Polsat Box Go
- 22:55 Nowe szefowe w Radiu Kolor
- 22:56 Polski rynek rozrywki i mediów warty 48 mld zł. Telewizja ma wyższe przychody niż internet
- 22:57 Maja Popielarska nową twarzą TVN Style
- 23:00 Rekordowy tydzień TVN24, stacja liderem rynku. Hitami „M jak miłość”, „Dewajtis” i „Fakty”
- 23:04 Kim jest Karolina i kobiety w jej otoczeniu? Rozmawiamy z Mają Pankiewicz, gwiazdą serialu „Morderczynie”
- 23:15 Grupa MWE analizuje opłacalność MUX-ów. Junior Channel od stycznia, Pogoda24 na wiosnę
- 23:33 Zakupy w Żabce bez wychodzenia z auta. Start w sobotę
- 23:47 Bauer zmniejsza zarząd. „Tną koszty”
- 23:55 TVP będzie rządził były szef KRRiT? Chce bliższej współpracy z Polskim Radiem