Dominika Czerwińska-Lemieszek pracę w Agorze rozpoczęła w 2000 roku. Początkowo zajmowała stanowisko konsultantki ds. klientów we wrocławskim dziale reklamy. Od 2018 roku pełni funkcje kierownicze.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/pawel-czado-listonosz-dziennikarz-gazeta-wyborcza,7169471356556929a ##
„Dla »Wyborczej« lokalność od zawsze była bardzo ważna. Dla reklamodawców zyskała na znaczeniu podczas pandemii i trend ten wcale nie traci na sile. Polki i Polacy coraz chętniej kupują lokalnie, a ważną część ich tożsamości stanowi historia i teraźniejszość miasta czy regionu. Dominka Czerwińska-Lemieszek ze swoim dużym doświadczeniem i bardzo dobrą znajomością wrocławskiego rynku na pewno będzie dużym wzmocnieniem dla zespołu” – mówi Marek Wilk, dyrektor sprzedaży regionalnej w „Wyborczej”.

„Wyborcza” lokalnie to 18 lokalnych wydań prasowych i 30 serwisów lokalnych.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/agora-wydzielenie-spolki-gazeta-wyborcza-gazeta-pl-czerska-8-10-agora-ksiazki-i-muzyka-powody,7169475172771969a ##











