Nasze Miasto bez 1,3 mln użytkowników. Trójmiasto.pl i sekcja regionalna Onetu przyciągają na najdłużej

Platforma Nasze Miasto we wrześniu zanotowała spadek o 1,3 mln użytkowników, a sekcje Onetu i Wyborcza.pl z informacjami lokalnymi i regionalnymi straciły ponad 700 tys. odwiedzających. Na Trójmiasto.pl internauci spędzali średnio prawie 12 minut, a Sądeczanin.info zyskał ponad 460 tys. użytkowników.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Nasze Miasto bez 1,3 mln użytkowników. Trójmiasto.pl i sekcja regionalna Onetu przyciągają na najdłużej

We wrześniu br. należącą do Polska Press platformę Nasze Miasto, agregującą witryny z informacjami z ponad 500 miejscowości, odwiedziło 8,26 mln internautów, którzy zapewnili 27,83 proc. zasięgu. Każdy spędził tam średnio 3 minuty i 36 sekund - pokazują wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Nasze Miasto jest liderem zasięgowym wśród witryn z informacjami lokalnymi i regionalnymi, natomiast na dłużej przyciągają użytkowników działy z tego obszaru kilku portali horyzontalnych. Na Onecie (Ringier Axel Springer Polska) taka sekcja zanotowała 7,25 mln odwiedzających, 24,41 proc. zasięgu oraz 9 minut i 28 sekund przeciętnego czasu korzystania, a na portalu „Faktu” (też RASP) - 4,36 mln użytkowników, 14,7 proc. zasięgu oraz 7 minut i 5 sekund średniego czasu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/informacje-publicystyka-tvn24-pl-rmf24-pl-mocno-w-dol-i-pl-i-portal-radia-zet,7169474394056321a ##

W analogicznym dziale na portalu „Gazety Wyborczej” (Agora) 6,38 mln internautów (co dało 21,49 proc. zasięgu) spędziło średnio po 4 minuty i 24 sekundy, a na TVN24.pl każdy z 5,05 mln użytkowników (17,02 proc. zasięgu) korzystał przeciętnie przez 4 minuty i 27 sekund. Natomiast sekcja regionalna portalu „Super Expressu” SE.pl (ZPR Media) przyciągnął 5,29 mln internautów (17,81 proc. zasięgu), każdego średnio na 2 minuty i 55 sekund.

Najdłużej na Trójmiasto.pl

Wśród witryn dotyczących wybranych regionów zdecydowanie na czele jest Trójmiasto.pl, gdzie we wrześniu 2,17 mln internautów (7,32 proc. zasięgu) spędziło średnio po 11 minut i 50 sekund.

Portal wyprzedził serwisy dwóch dzienników Polska Press. ExpressBydgoski.pl zanotował 1,74 mln użytkowników, 5,85 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 16 sekund przeciętnego czasu korzystania, a GazetaWrocławska.pl - 1,71 mln odwiedzających, 5,75 proc. zasięgu oraz 4 minuty i 30 sekund średniego czasu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ilu-polakow-korzysta-tiktok-google-facebooka-najpopularniejsze-aplikacje-mobilne,7169477052360321a ##

Natomiast witrynę Sądeczanin.info odwiedziło 1,65 mln internautów (5,58 proc. zasięgu). Każdy spędził na niej przeciętnie 3 minuty i 32 sekundy.

grafika

W porównaniu z sierpniem odwiedzalność większości serwisów znacząco zmalała. Najwięcej użytkowników straciło Nasze Miasto - ich liczba zmniejszyła się o 1,31 mln, czyli 13,7 proc. Średni czas spędzony przez każdego skrócił się natomiast o 11 sekund (4,8 proc.).

Na Onecie sekcja regionalna zanotowała spadek o 741,3 tys. użytkowników (9,3 proc.) i 22 sekundy spędzone średnio przez każdego (4,8proc.), na Wyborcza.pl - 701,6 tys. internautów (9,9 proc.) i 5 sekund przeciętnego czasu korzystania (1,9 proc.), a na TVN24.pl - 678,1 tys. użytkowników (11,8 proc.) i 3 sekundy średniego czasu (1,1 proc.).

W takim dziale na portalu „Super Expressu” przy spadku liczby użytkowników o 595,7 tys. (10,1 proc.) średni czas spędzony przez każdego wydłużył się o 28 sekund (19 proc.). Natomiast w analogicznej sekcji Fakt.pl ubyło 239,4 tys. internautów (5,2 proc.), a przeciętny czas korzystania wzrósł o minutę i 33 sekundy (28 proc.).

Sądeczanin.info zyskał 39 proc. użytkowników

Podobnie zmieniły się wyniki najpopularniejszych serwisów o wybranych regionach. Trójmiasto.pl zanotowało spadek liczby użytkowników o 477,1 tys. (18 proc.) i wzrost średniego czasu spędzonego przez każdego o 2 minuty i 12 sekund (22,8 proc.), a ExpressBydgoski.pl - spadek o 124,1 tys. internautów (6,7 proc.) i wzrost o 23 sekundy przeciętnego czasu (13,3 proc.).

Z kolei w witrynie „Gazety Wrocławskiej” ubyło 79,1 tys. odwiedzających (4,4 proc.), a średni czas spędzony przez każdego zmalał o 11 sekund (3,9 proc.). Sądeczanin.info jako jedyny w zestawieniu osiągnął wzrost liczby użytkowników. W serwisie przybyło 466,2 tys. internautów (39,2 proc.), przy czym przeciętny czas, który każdy tam spędził, zmniejszył się o 3 minut i 8 sekund, czyli 47 proc.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów