Archiwum z dnia 2024.02.05
- 10:54 Walentynkowy Instaspot w centrum handlowym Targówek! Zrób pamiątkowe zdjęcie i wygraj nagrody!
- 11:50 Romantyczna Walentynkowa kolacja w Restauracji Focaccia serwowana przez samego Szefa Kuchni
- 12:55 Koncepcja na wykreślenie. Czyli urzędnicza gra losem 6 tys. uczniów
- 13:14 Rekordowy wzrost płacy minimalnej w 2024 roku. Czy rynek pracy to udźwignie?
- 14:44 Szczepan miał nie czytać, nie pisać i nie mówić. W Szkole w Chmurze rozwija skrzydła
- 19:16 Nowy dział w strukturach spółki Time SA
- 19:25 Piotr Drabik w dziale politycznym „Faktu”
- 19:33 ŚWIATOWY DZIEŃ KREMU NUTELLA®
- 21:02 TV Republika bez wstępu na konferencje ministerstw. Interweniuje RPO
- 21:19 Seria odejść z zarządu Orlenu. Rezygnuje była menedżerka TVP i BZ WBK
- 21:21 Nowy dziennikarz w Polsat News. Przeszedł z wielkopolskiej stacji
- 21:25 RMF FM wyraźnym liderem w Poznaniu w II półroczu. Radio ZET do góry
- 21:33 Raper Mata gościem programu „Autentyczni” w TVN
- 21:34 Amazon zwiększył wydatki na treści do 19 mld dolarów w 2023 roku
- 21:37 TVN kręci „Drag Me Out”. Oto pełna lista uczestników
- 21:41 Powstanie spin-off serialu „W garniturach”
- 21:41 Lasy Państwowe bez rzecznika prasowego
- 21:42 „Pomagamy, jak umiemy” w kampanii Rossmanna
- 21:43 W TV Republika coraz więcej telezakupów. Kto reklamuje się dalej?
- 21:43 Dorota Gawryluk chce startować na prezydenta Polski? Nowy program ma być hasłem wyborczym
- 21:44 Radio Gdańsk w DAB+ nadaje teraz program słupski
- 21:44 Ruszył przetarg na globalną obsługę reklamową wódki Finlandia
- 21:45 Sigma Bis to nie dom mediowy, tylko konwojent przewożący państwowe pieniądze
- 21:46 Michał Meyer reklamuje dania i przekąski w Żabce
- 21:47 Będzie wysyp darmowych kanałów? O stacjach FAST myślą kolejni nadawcy
- 21:48 RMF FM nadal liderem wśród młodych słuchaczy. Duży wzrost Radia ZET
- 21:48 40 proc. więcej na reklamy McDonald’s. Biedronka z większym wzrostem od Lidla i Media Expert
- 21:49 Ogilvy Poland wiodącą agencją reklamową Empiku
- 21:49 Karolina Sikorska dyrektorką marketingu w Grupie Unimot
- 21:52 Trójka przypomni koncerty, na początek piosenki Agnieszki Osieckiej
- 21:54 Piotr Walter wspólnikiem Aurum Film
- 21:55 TikTok dogania w Polsce Instagrama, wzrosty X i Pinteresta
- 21:55 180heartbeats + Jung von Matt wygrała przetarg reklamowy adidasa
- 21:56 Joanna Matuszewska dyrektorką programową w Radiu Gdańsk. Są pierwsze zmiany
- 21:56 Ruszył przetarg na prawa medialne Ligi Mistrzów w Polsce
- 21:58 Zwolnienia w naTemat. „Standardowa rotacja i cykl biznesowy”
- 21:59 Disney Channel i Disney Junior zostaną połączone w jeden kanał
- 21:59 Tomasz Marzec rozstał się z Telewizją Polską
- 22:04 Więcej informacji w TV Republika. „Flesz” co godzinę
- 22:04 Allegro testuje cashback. Zwrot do 50 zł miesięcznie
- 22:09 Program "19.30" nie będzie miał wydań bocznych
- 22:11 Polska Organizacja Reklamodawców chce spotkać się z Polsat Media ws Telewizji Republika
- 22:50 TVP World wznowi emisję. Jerzy Kamiński szefem
- 22:55 Współpracownik Edwarda Miszczaka z TVN dołączył do Polsatu
- 23:05 Kanał Zero ma już ponad 700 tys. subskrybentów. Wygrywa z Kanałem Sportowym