„W odpowiedzi na nowe wyzwania, jakie stawia przed nami zmieniający się rynek, intensyfikujemy działania i jeszcze bardziej korzystamy z szerokiego wachlarza zasobów Grupy ZPR Media. Dział DMS działa w ścisłej współpracy z działami handlowymi i pionem redakcyjnym, tworząc centrum kompetencji pozwalające na rozwój oferty sprzedażowej uwzględniającej takie obszary jak poszukiwanie synergii i wspólnych płaszczyzn komunikacji pomiędzy TIME SA a markami naszych klientów” – mówi Magda Owczarczak, dyrektor Działu Marketingu Sprzedaży i Branded Content.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/garmond-press-grupa-zpr-media-time-sa-kolportaz-super-express,7169442836572289a ##
W ramach działu wyodrębnione zostały dwa piony: Pion analityczno-argumentacyjny odpowiedzialny za rozwój oferty sprzedażowej w radiu i internecie oraz wsparcie w przygotowaniu strategii komunikacyjnej dla klientów, który budują Magda Owczarczak i Beata Szulęcka, oraz pion branded content zajmujący się przygotowaniem i realizacją akcji niestandardowych i specjalnych w ścisłej współpracy z redakcjami. Tworzą go Anna Głowa, Martyna Sadowska oraz Monika Borkowska.

Dodatkowo do Działu Sprzedaży Krajowej w spółce TIME SA dołączyły Inga Makowska oraz Ewa Tenczyńska. Wzmocnią struktury sprzedażowe w obszarze radia i internetu, oferując produkty z portfolio Grupy ZPR Media na rynku agencyjnym i klienckim.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artur-celinski-redaktorenaczelny-architektury-murator-ewa-p-porebska-koniec,7169443590760577a ##











