- W ostatnim czasie Grupa naTemat rozstała się z siedmioma osobami, ale mniej więcej w tym samym okresie dołączyło do nas sześć innych osób: dwie w redakcjach naszych portali, dwie w dziale social i dwie w dziale wideo – mówi Michał Mańkowski, redaktor naczelny naTemat.pl i członek zarządu Grupy naTemat.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/natemat-aszdziennik-sprzedaz-reklam-klaudia-szarowska-justyna-rzeniewicz,7169455443875969a ##
- Standardowa rotacja i cykl biznesowy w tych niełatwych czasach. Wzmacniamy te zespoły, które są aktualnie zgodne z naszą strategią biznesową i redakcyjną. Do tego wystartowaliśmy dwa nowe programy z nowymi autorami, których wcześniej u nas nie było: „Psiestorie” z Katarzyną Brzozą i „90 sekund naTemat” z Michałem Sztorcem. Tylko w tej chwili mamy trwające rekrutacje na co najmniej trzy stanowiska: account manager, office manager, reporter news – dodaje Mańkowski.

Jak wynika z naszych ustaleń, pracownicy mieli dostać wewnętrzną informację, w której podkreślano, że dotąd udawało się uniknąć zwolnień, ale teraz są one konieczne z uwagi na mniejszy ruch i budżety marketingowe.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/natemat-napiwki-dziennikarze-ile-dostaja,7169469430941825a ##
Z Grupy naTemat niedawno odeszła head of social media Marta Walendzik, która pracowała w grupie od lipca 2021 roku. Walendzik została PR & social media directorem w kreatywnym studiu produkcyjnym MUFU.
Niedawno wynegocjowano warunki zwolnień grupowych w Agorze. Do końca marca spółka chce pożegnać się ze 180 osobami, głównie z redakcji „Gazety Wyborczej”.
W 2022 roku spółka Glob360 wydająca serwisy naTemat.pl, INNPoland.pl i dadhero.pl, zwiększyła przychody o 15 proc. do 15,77 mln zł, a jej zysk netto wzrósł z 2 do 2,47 mln zł. Jej udziałowcy Tomasz Lis i Robert Jędrzejczyk postanowili pozostawić zysk w firmie.











