Archiwum z dnia 2024.02.18
- 13:51 Anna Kolasińska: z Q&A Comms do LuckyYou
- 18:06 PGE bez szefowej komunikacji i marketingu. Odeszła Katarzyna Kozłowska
- 21:26 Treści Apple TV+ dostępne w serwisie Canal+
- 21:59 Dotrzyj do 60 % mieszkańców Mazowsza dzięki reklamie na warszawskich wiatach z oferty Warexpo
- 23:17 Vision Express kampanią świętuje swój jubileusz
- 23:19 HBO „zdegradowane” w Polsat Box. Klienci niezadowoleni z nowej listy kanałów
- 23:22 Ruszyła platforma streamingowa Kinejo
- 23:25 Marcin Gudowicz na czele biura reklamy TVP. Trudny powrót po latach
- 23:27 Reżyserka filmu „Madame Web” S.J. Clarkson mówi o tym, dlaczego nie powstał prequel „Gry o tron”
- 23:31 Karolina Pajączkowska myśli o pozwie przeciw TVP. „Nie utożsamiałam się z tymi poglądami”
- 23:32 TV Republika przyciąga internautów na półtorej godziny. Liderem TVN24 przed Polsat News
- 23:32 Operatorzy powinni inwestować w satelity, żeby zwiększyć przychody
- 23:36 „Fakt” na czele sprzedaży w IV kwartale, tylko „Przegląd Sportowy” na plusie
- 23:36 Koniec rządowej pomocy dla mediów, korporacje zwalniają dziennikarzy
- 23:38 Dzienna ilość czasu poświęconego VOD wzrosła o 12 proc.
- 23:39 Multikino Ursynów do zamknięcia. Znamy datę
- 23:40 „Bez filtra, brokatowej posypki i baśniowości”. Z aktorką Marią Dębską rozmawiamy o serialu „Kiedy ślub?” Canal+
- 23:42 „W kuluarach” niedzielną nowością TVN24. "Program się sprawdza"