Archiwum z dnia 2024.03.08
- 08:36 G-U wystawcą na targach Fensterbau Frontale 2024
- 09:49 Kobiety w biznesie są coraz odważniejsze
- 11:33 LOGICOR WSPIERA ROZWÓJ SWOICH KLIENTÓW, ROZBUDOWA MAGAZYNU DLA WALKI ZAKOŃCZONA
- 11:54 Realizacja godna Oscara. Biuro Mattel projektu BIT CREATIVE
- 11:56 House Managerki? Zmiana roli kobiet w 2024 roku
- 12:18 AROMATYCZNY SER NA ŚNIADANIE, CZYLI WYJĄTKOWY POCZĄTEK DNIA PO… WŁOSKU
- 13:37 Hertz nawiązuje współpracę ze Stripe przy obsłudze globalnych płatności za wynajem samochodów
- 13:48 Równouprawinenie w miejscu pracy. Jakie wyzwania czekają na kobiety w życiu zawodowym?
- 14:21 Kuba Zarzycki w gronie Bluebird Artists
- 14:43 Dziewczynki z potencjałem, chłopcy z możliwościami
- 15:46 Mariaż fotografii i technologii - debiut LEO na Artshow
- 18:19 Sanostol z kampanią na motywach gamingowych
- 18:32 Grupa RMF przekazała sprzęt ukraińskiemu radiu
- 20:38 Lisek.App, Fundacja Różowa Skrzyneczka i Feeders Agency chcą walczyć z wykluczeniem menstruacyjnym
- 21:36 RMF FM liderem słuchalności w Kielcach. RMF MAXX awansowało na drugie miejsce
- 21:41 Spowiedź Rocco Siffrediego, gwiazdora filmów dla dorosłych. Recenzja serialu „Supersex” Netfliksa
- 21:41 Wynik Orlenu zmaleje o miliardy. Przyczyną odpisy
- 21:41 Bioderma promuje kosmetyki do skóry
- 21:42 Trzy nowe kanały telewizyjne z koncesjami KRRiT. „Świetna wiadomość”
- 21:43 Monika Borzdyńska odwołana z zarządu operatora PGE Narodowego. „Polityczna miotła”
- 21:43 Aleksandra Łysik w Mediahub
- 21:43 Heineken edukuje o odpowiedzialnym piciu. Twarzą gwiazda F1
- 21:44 PAD RES klientem PR Calling
- 21:44 Kerris zajmie się obsługą social media job boardu the:protocol
- 21:44 Branża cyfrowa edukuje najmłodszych o technologii. Rusza kampania „Cyfrowy Start”
- 21:45 Marta Kielczyk żegna się z Telewizją Polską
- 21:45 Ten Fajny Management bez dyrektora zarządzającego. Odszedł Mateusz Bill
- 21:45 Powstaną seriale z uniwersum „Johna Wicka” i „Zmierzchu”
- 21:45 Marka Pukka pozostaje klientem Dziadka do orzechów
- 21:46 Bartłomiej Topa tłumaczy, czym jest „OLXowanie”
- 21:46 Sztuczna inteligencja w spocie promującym wiosenną ramówkę Polsatu
- 21:47 Piotr Jamrogiewicz dyrektorem ds. rozwoju w K+PR
- 21:47 Wiejskie Ziemniaczki klientem agencji Hand Made
- 21:48 Michał Szczur head of digital strategy & training w Mindshare Polska
- 21:48 X rozważa wyłączenie danych nt. polubień i udostępniania postów
- 21:48 Orędzie Władimira Putina oglądało niemal dwa razy mniej telewidzów, niż w 2023 roku
- 21:49 Serial „Szōgun” Disney+ bije rekordy oglądalności, osiągając wynik 9 milionów odtworzeń na całym świecie
- 21:49 PKP Intercity wybiera agencję do obsługi mediowej
- 21:50 TVP Historia bez dyrektora. Odchodzi po siedmiu latach
- 21:51 Czy sama dezinformacja radykalizuje odbiorców?
- 21:52 Natalia Nadolczak wydawczynią publicystyki w RMF FM
- 21:52 Netflix pokaże walkę Mike'a Tysona ze znanym youtuberem
- 21:53 Gwiazdy i influencerzy wrócą do szkoły. TTV rusza z show ”Back to school. Prawdziwy egzamin”
- 21:53 Krzysztof Grzybowski w nowej audycji Polskiego Radia 24
- 21:54 TVP reaguje na wpisy Joanny Kurskiej. Chce przeprosin i 100 tys. zł
- 21:54 Znany festiwal wraca do Sopotu. W czasach PiS przeniesiono go do Zamościa
- 21:54 Były dziennikarz TVP Info tworzy gminną telewizję. "Absolutny krajowy top"
- 21:55 Agora wybrała zarząd Gazeta.pl. Na czele Agnieszka Siuzdak
- 21:55 Rusza 20. edycja „Twoja twarz brzmi znajomo”. Będą nowe zasady
- 21:56 „Hala odlotów” wraca na stałe do Telewizji Polskiej. Kto prowadzącym?
- 21:56 TVN Media podało zasady sprzedaży reklam na 2024 rok
- 21:59 Wiosenna ramówka TVP1 i TVP2 pełna nowości
- 22:00 Wirtualna Polska znów przed Interią z Polsatem, Temu straciło ponad milion użytkowników
- 22:01 Śledzące reklamy do lamusa? Trybunał Sprawiedliwości UE z ważnym wyrokiem. „Mocny cios dla branży reklamowej”
- 22:05 Wyleciała z radia, bo nazwała obchody rocznicy katastrofy pod Smoleńskiem „odbytnicami”. Teraz wraca
- 22:44 „Solidarność” w TVP chce dodatku dla pracowników na Wielkanoc