Lisek.App, Fundacja Różowa Skrzyneczka i Feeders Agency chcą walczyć z wykluczeniem menstruacyjnym

Z okazji Dnia Kobiet Fundacja Różowa Skrzyneczka, Lisek.App i Feeders Agency ogłosiły wspólną inicjatywę - „Różowy Bukiecik”, realnie wspierający walkę z wykluczeniem menstruacyjnym.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Lisek.App, Fundacja Różowa Skrzyneczka i Feeders Agency chcą walczyć z wykluczeniem menstruacyjnym

Wykluczenie menstruacyjne odnosi się do trudności, jakie mają osoby menstruujące w dostępie do produktów higienicznych, odpowiednich udogodnień sanitarnych oraz edukacji na temat menstruacji. Aż 4 proc. kobiet i osób menstruujących w Polsce nie ma pieniędzy na zakup środków higienicznych - to blisko 500 tys.  osób. 21 proc. nastolatek musiało wyjść ze szkoły ze względu na ich brak, 10 proc. z powodu ograniczonego dostępu do podpasek w ogóle nie wyszło z domu. Fundacja Różowa Skrzyneczka postanowiła walczyć z tym problemem.

Jak zaradzić wykluczeniu menstruacyjnemu

Fundacja Różowa Skrzyneczka, Lisek.App i Feeders Agency tworzą “Różowy Bukiecik”. Zysk ze sprzedaży zostanie przekazany na wsparcie działalności Różowej Skrzyneczki. Różowy Bukiecik będzie dostępny na Lisek.App w 2 postaciach - symbolicznej cegiełki w formie dedykowanej akcji animacji oraz metalowej przypinki z kwiatem w kształcie tamponu.

Kampania startuje w Dzień Kobiet (8.03) i potrwa do końca miesiąca. Do jej promocji dołączyła m.in. Małgorzata Rozenek, promując ideę Różowego Bukieciku na swoich profilach w social mediach.

Za koncept kreatywny odpowiada Feeders Agency.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK